Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Technical assistance services (Испания - Тендер #37054966)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Consorcio de Aguas Bilbao Bizkaia - Consorcio de Aguas Bilbao Bizkaia
Номер конкурса: 37054966
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 26 562 800 (Российский рубль) Цена оригинальная: 450 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Consorcio de Aguas Bilbao Bizkaia - Consorcio de Aguas Bilbao Bizkaia
      C/.San Vicente, 8 - Edificio Albia I, 4 planta48001 Bilbao (Bizkaia)
      Bilbao
      48001
      Spain
      Telephone: +34 944873100
      E-mail: contratacion@consorciodeaguas.eus
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratacion.euskadi.eus
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contratacion.consorciodeaguas.eus/site/3
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Asistencia tecnica para el mantenimiento del sistema informatico de gestion de la informacion de los laboratorios de abastecimiento y saneamiento (lims)

        Reference number: 2826
      2. Main CPV code:
        71356200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Asistencia tecnica para el mantenimiento del sistema informatico de gestion de la informacion de los laboratorios de abastecimiento y saneamiento (lims)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 450 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71356200
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES213 - Bizkaia

      4. Description of the procurement:

        Asistencia tecnica para el mantenimiento del sistema informatico de gestion de la informacion de los laboratorios de abastecimiento y saneamiento (lims)

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50,00
        Cost criterion - Weighting: 50,00
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 450 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Un máximo de 2 prórrogas de UN año de duración cada una de ellas

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Volumen anual de negocios, referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos deberá ser al menos una vez la anualidad media del contrato. (150.000,00 euros)

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Volumen anual de negocios, referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos deberá ser al menos una vez la anualidad media del contrato. (150.000,00 euros)

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Relación de los trabajos en el curso de los últimos 3 años, del mismo tipo o naturaleza al que corresponde el objeto del contrato, avalados por certificados de buena ejecución, y el requisito mínimo será que el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior al 70% de la anualidad media del contrato (105.000,00 €).

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-09
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, EU
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-31
      Local time: 09:00
      Place:

      Consorcio de Aguas Bilbao Bizkaia

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Apertura económica

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Apertura económica

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Órgano Administrativo de Recursos Contractuales
        c/Donostia-San Sebastían , 1
        Vitoria-Gasteiz
        Spain
        E-mail: oarc@euskadi.eus
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru