Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры ЮАР


Bids are hereby requested for the placement/outright procurement of automated immunology fluorescence assay analyser for autoimmunity testing for a period of five (5) years including reagents, consumable, service and maintenance. (ЮАР - Тендер #60886281)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: ЮАР (другие тендеры и закупки ЮАР)
Организатор тендера: ONLINE TENDERS
Номер конкурса: 60886281
Дата публикации: 21-01-2025
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация


RFB013/24/25 New

Bids are hereby requested for the placement/outright procurement of automated immunology fluorescence assay analyser for autoimmunity testing for a period of five (5) years including reagents, consumable, service and maintenance.

To view details
Subscribe Now!

2025-02-20 11H00


Импорт - Экспорт по стране ЮАР

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт

Еще тендеры и закупки за эти даты

21-01-2025 Quotations are hereby invited for the supply and delivery of stationery. Scope: - Black Pens x 20; - Office Metal Staples S17 x 3; - Pritt Glue 40g x 6; - Pop Up Flags Multi Colours x 10; - 0,5 HB Push Back Pencils x 10; - A4 Envelopes x 100; - Duraplus Files - Red x 20; - Duraplus Files - Blue x 20; - Filing/Plastic Pockets A4, 3 packs; - Foldback Paper Clips (19mm) 10 Boxes. .

21-01-2025 Bids are hereby invited for the appointment of a service provider for the assessment of the impact, practice and application of equal pay/remuneration for work of equal value for a period of twelve (12) months for the client. Scope: a) Assessing progress made since enacting Amendments to the Employment Equity Act of 2013 (EEA), Regulations 2 to 7 of 2014 and Code of Good practice on Equal Pay/Remuneration. b) Assessing impact of the dispute resolutions in terms of the amendment Employment Equity Act of 2013 (EEA), Regulations 2 to 7 of 2014 and Code of Good practice on Equal Pay/Remuneration. c) Challenges related to practical implementation and experience thereof (e.g. in ensuring objective and transparent Job Evaluation processes and pay grading systems); existence of remuneration and benefit policies and practices/procedures; existence of Remuneration/pay committees/Boards; existence of transparency & disclosure of remuneration/pay and benefits in contracts of employment prohibiting employees to share such information/payslips; do companies conduct pay and benefits audits if any and the frequency of these pay audits; and are the Affirmative Action (AA) measures to address pay inequalities included in the EE Plan of designated employers. .

21-01-2025 Bids are hereby invited for the supply and delivery of evidence collection kits to the client for a period of two (2) years. Scope: - Swabbing evidence collection kit-DC; - Swabbing evidence collection kit-DCL; - Container and catch paper evidence collection kit-DD. .

21-01-2025 Proposals are hereby invited for the appointment of a service provider for a precinct development plan in Port Shepstone - Architectural Services. .

21-01-2025 Eligible and interested companies, consortiums, and joint ventures are hereby invited to repair leaking roof at Praktiseer Regional Office. .

21-01-2025 Eligible and interested companies, consortiums, and joint ventures are hereby invited for the supply and delivery of stationery. Specifications: - Permanent marker blue, black and red (two boxes each) x 100, - Pens: Black pens 1 x 7 box x 500, red pens 1 x 2 box x 100, - Storage box x 350, - Travel logbook x 100, - Pre-start up checklist motor grader x 50, - Pre-start up checklist TLB x 50, - 192 2 Quire notebook x 300, - Manual purchases order book x 50, - Manual requisition book x 100, - Cashier cash receipts books x 100. .





Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru