Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Словакии


Computer servers (Словакия - Тендер #46541555)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Словакия (другие тендеры и закупки Словакия)
Организатор тендера: Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Номер конкурса: 46541555
Дата публикации: 29-09-2023
Сумма контракта: 219 349 697 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 716 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092620231027 10:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
      Tomášikova 14366/64A
      Bratislava - mestská časť Nové Mesto
      83104
      Slovakia
      Telephone: +421 220925689
      E-mail: vo-uupv@stavebnyurad.gov.sk
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/482641
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/482641

    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Informačný systém ÚÚPaV SR

        Reference number: 06766/2023
      2. Main CPV code:
        48822000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Predmetom zákazky je dodávka hardvéru pre infraštruktúru Informačného systému ÚÚPaV SR (LAN prepínač, Firewall, Loadbalancer, Server typ 1 a 2, Diskové pole all-flash, Hybridné diskové pole, Pásková knižnica, Klastrovaný paralelný súborový systém, Zálohovací softvér, Skriňový rozvádzač, UPS, Monitor, Konzolový prepínač, inštalačné a konfiguračné práce, atď.). Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č 2 súťažných podkladov.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 716 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        48823000, 32413100, 32420000, 32422000, 32422000, 32424000, 48517000, 60000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

        Tomášikova 14366/64A, 83104 Bratislava

        54669464

      4. Description of the procurement:

        Predmetom zákazky je dodávka hardvéru pre infraštruktúru Informačného systému ÚÚPaV SR (LAN prepínač, Firewall, Loadbalancer, Server typ 1 a 2, Diskové pole all-flash, Hybridné diskové pole, Pásková knižnica, Klastrovaný paralelný súborový systém, Zálohovací softvér, Skriňový rozvádzač, UPS, Monitor, Konzolový prepínač, inštalačné a konfiguračné práce, atď.). Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č 2 súťažných podkladov.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 716 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 90
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Podmienky účasti sú stanovené v súťažných podkladoch - Časť B. Podmienky účasti.

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-27
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      SK, CS
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-12-31
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-27
      Local time: 10:10
      Place:

      Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom IS ePVO.

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Funkcionalita IS ePVO umožňuje účasť na otváraní ponúk on-line. V súlade s § 52 ods. 2 ZVO, v prípade, ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom IS ePVO v súlade s § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS ePVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Funkcionalita IS ePVO umožňuje účasť na otváraní ponúk on-line. V súlade s § 52 ods. 2 ZVO, v prípade, ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom IS ePVO v súlade s § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS ePVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Úrad pre verejné obstarávanie
        Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
        Bratislava
        82005
        Slovakia
        Contact person: 82005
        Telephone: +421 250264176
        Fax: +421 250264219
        Internet address: http://www.uvo.gov.sk
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Úrad pre verejné obstarávanie
        Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
        Bratislava
        82005
        Slovakia
        Contact person: 82005
        Telephone: +421 250264176
        Fax: +421 250264219
        Internet address: http://www.uvo.gov.sk
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-26

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Словакия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    29-09-2023 Floor and wall covering work.

    29-09-2023 Engineering services.

    29-09-2023 Photocopiers.

    29-09-2023 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment.

    29-09-2023 Estate and saloon cars.

    29-09-2023 Construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru