Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Словакии


Furniture (Словакия - Тендер #42824517)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Словакия (другие тендеры и закупки Словакия)
Организатор тендера: Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Номер конкурса: 42824517
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 12 890 218 (Российский рубль) Цена оригинальная: 218 373 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230724 17:00National or federal Agency/OfficeContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
      Tomášikova 14366/64A
      Bratislava - mestská časť Nové Mesto
      83104
      Slovakia
      Telephone: +421 220925689
      E-mail: vo-uupv@stavebnyurad.gov.sk
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471408
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471408
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      National or federal agency/office
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Nákup kancelárskeho nábytku pre nové administratívne priestory

        Reference number: 00568/2023-7.1
      2. Main CPV code:
        39100000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Nákup kancelárskeho nábytku na dve poschodia (3NP a 4NP).

        Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku a interiérového vybavenia do priestorov verejného obstarávateľa (dvoj stoly, jedno stoly, skrinky, pracovné stoličky, kontajnery, pracovné stoličky, konferenčné stoličky, rokovacie stoly, rokovacie stolíky, sedací nábytok, plastové stoličky, stolová elektrifikácia) vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vynáška na konkrétne miesto inštalácie/montáže, rozmiestnenie podľa pokynov verejného obstarávateľa, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu a záručný servis

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 218 373.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lotsThe contracting authority reserves the right to award contracts combining the following lots or groups of lots:

        Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo obe časti vypracovanú v súlade s Oznámením a súťažnými podkladmi.

    2. Description
      1. Title:

        Kancelársky nábytok

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        39130000, 39000000, 51620000, 60000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky, Tomášikova14366/64A,

        831 04 Bratislava

      4. Description of the procurement:

        Nákup kancelárskeho nábytku pre dve poschodia (3NP a 4NP) centrály úradu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a cenová tabuľka - Kancelársky nábytok.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 121 766.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 6
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Sedací nábytok

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        39110000, 60000000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky, Tomášikova14366/64A,

        831 04 Bratislava.

      17. Description of the procurement:

        Nákup sedacieho nábytku pre dve poschodia (3NP a 4NP) centrály úradu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 - Opis predmetu zákazky - Stoličky a kreslá.

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 96 607.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 6
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.

        Konkrétne znenie podmienok účasti sú uvedené v časti B súťažných podkladov.

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      Irelevantné

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      SK, CS
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-25
      Local time: 10:00
      Place:

      Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Úrad pre verejné obstarávanie
        Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
        Bratislava
        82005
        Slovakia
        Contact person: 82005
        Telephone: +421 250264176
        Fax: +421 250264219
        Internet address: http://www.uvo.gov.sk
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Úrad pre verejné obstarávanie
        Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
        Bratislava
        82005
        Slovakia
        Contact person: 82005
        Telephone: +421 250264176
        Fax: +421 250264219
        Internet address: http://www.uvo.gov.sk
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Словакия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Pharmaceutical products.

    16-06-2023 Pharmaceutical products.

    16-06-2023 Pharmaceutical products.

    16-06-2023 Pharmaceutical products.

    16-06-2023 Pharmaceutical products.

    16-06-2023 Laboratory reagents.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru