Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Сен-Пьер и Микелон


Engineering services (Сен-Пьер и Микелон - Тендер #49490143)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Сен-Пьер и Микелон (другие тендеры и закупки Сен-Пьер и Микелон)
Организатор тендера: chbr agric comm ind metiers artisanat
Номер конкурса: 49490143
Дата публикации: 22-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023122020240117 17:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEconomic and financial affairs01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      chbr agric comm ind metiers artisanat
      4 boulevard Constant Colmay, BP 4207
      Saint-Pierre-et-Miquelon
      97500
      Saint Pierre and Miquelon
      Telephone: +33 508410530
      E-mail: Contact@cacima.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2444351&orgAcronyme=l2m
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2444351&orgAcronyme=l2m

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Economic and financial affairs
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        mission de maîtrise d"oeuvre relative pour la rénovation énergétique et réhabilitation du bâtiment principal de la CACIMA

        Reference number: CACIMA_MO_2023
      2. Main CPV code:
        71300000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        la présente consultation de maîtrise d oeuvre est organisée en vue de la réhabilitation de l"ensemble du bâtiment qui accueille également les bureaux de la CACIMA. Le contenu de la mission confiée au titulaire sera la mission complète de maîtrise d oeuvre pour la rénovation et la réhabilitation de l"ensemble du bâtiment principal accueillant les bureaux de la CACIMA. Lieu(X) d"exécution des prestations : Saint-Pierre (97500 Saint-Pierre et Miquelon) A titre indicatif, les travaux commenceront au deuxième semestre 2024

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71335000, 79310000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        saint-Pierre (97500 Saint-Pierre et Miquelon)

      4. Description of the procurement:

        la présente consultation de maîtrise d"oeuvre est organisée en vue de la création d"une pépinière d"entreprise dans un bâtiment existant et à la réhabilitation de l"ensemble du bâtiment qui accueille également les bureaux de la CacimaLe contenu de la mission confiée au titulaire sera la mission complète de maîtrise d"oeuvre pour la rénovation et la réhabilitation de l"ensemble du bâtiment principal accueillant les bureaux de la Cacima.La mission de base intègre les obligations relatives à la gestion des déchets de chantier au sens du code de l"environnement.Elle intègre aussi les obligations relatives à la Coordination des Systèmes de Sécurité Incendie (Cssi) au sens de la norme NFS 61932. A ce titre, le titulaire assure la fonction de coordonnateur SSI

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-17
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-18
      Local time: 14:00
      Place:

      dijon

      Information about authorised persons and opening procedure:

      le présent avis est rédigé et publié en langue francaise. Les motifs d"exclusion à la présente procédure d"attribution de marché sont définis dans le règlement de la consultation

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      le présent avis est rédigé et publié en langue francaise. Les motifs d"exclusion à la présente procédure d"attribution de marché sont définis dans le règlement de la consultation

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Saint-Pierre et Miquelon
        14 rue emile sasco bp 4215
        Saint-Pierre-et-Miquelon
        97500
        France
        Contact person: 97500
        Telephone: +33 508411030
        Internet address: https://www.justice.fr/annuaire/tribunal-premi%C3%A8re-instance-saint-pierre-miquelon
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal Administratif de Saint-Pierre et Miquelon
        14 rue emile sasco bp 4215
        St Pierre
        97500
        France
        Contact person: 97500
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Сен-Пьер и Микелон

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru