Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Archaeological services (Нидерланды - Тендер #46433040)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Werkorganisatie BUCH
Номер конкурса: 46433040
Дата публикации: 26-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231101 09:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Werkorganisatie BUCH
      Middelweg 28
      UITGEEST
      1911EG
      Netherlands
      Telephone: +31 889097509
      E-mail: inkoop@debuch.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/310794/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/310794/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Adviesdienst Archeologie

        Reference number: Z22 072812
      2. Main CPV code:
        71351914
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        De opdracht betreft archeologische advisering bij archeologische onderzoeksprojecten voor de gemeente Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Adviesdienst archeologie

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        71351914
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Bergen, uitgeest, Castricum en Heiloo

      4. Description of the procurement:

        € 558.000,-

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Kwaliteit G.2.1. Casus adviesrapportage / Weighting: 40
        Quality criterion - Name: Kwaliteit G.2.2. Interview / Weighting: 30
        Price - Weighting: 30
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-01-01
        End: 2026-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van 3 jaar met 3 x 1 jaar optionele verlengingen.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        De overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van 3 jaar met 3 x 1 jaar optionele verlengingen.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Met optionele verlengingsmogelijkheden van 3 x 1 jaar.

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Inschrijving Handelsregister (KvK),

        - Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA)

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      Gezien de administratieve last die een aanbesteding met zich meebrengt is het wenselijk om een goed functionerende samenwerking zo lang mogelijk te continueren. Dit geldt niet alleen voor de aanbestedende dienst maar eveneens voor de opdrachtnemer. De overeenkomst wordt afgesloten voor de duur van 3 jaar met 3 x 1 jaar optionele verlengingen.

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-01
      Local time: 09:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-11-01
      Local time: 09:15
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Met optionele verlengingsmogelijkheden van 3 x 1 jaar.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland
        Simon de Vrieshof 1
        Haarlem
        2019 HA
        Netherlands
        Contact person: 2019 HA
        Telephone: +31 883616100
        E-mail: kanton.rb-nho.haarlem@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures
        Conducto BV
        Jansbuitensingel 7
        Arnhem
        6811 AA
        Netherlands
        Contact person: 6811 AA
        Telephone: +31 26543851
        E-mail: dennis.molewijk@conducto.nl
        Internet address: https://www.klachtenmeldpuntaanbesteden.nl/de-buch/
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Rechtbank Noord-Holland
        Simon de Vrieshof 1
        Haarlem
        2019 HA
        Netherlands
        Contact person: 2019 HA
        Telephone: +31 883616100
        E-mail: voorlichting.rb-nho@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-09-2023 Project management consultancy services.

    26-09-2023 Engineering design services.

    26-09-2023 Advertising and marketing services.

    26-09-2023 Cargo handling and storage services.

    26-09-2023 Handicraft and art supplies.

    26-09-2023 Ironmongery.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru