Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Subscription services (Нидерланды - Тендер #46040672)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Eindhoven
Номер конкурса: 46040672
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 271 530 841 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 600 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231018 14:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Eindhoven
      Stadhuisplein 1
      Eindhoven
      5611 EM
      Netherlands
      Telephone: +31 40238
      E-mail: aanbestedingen@eindhoven.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/309406/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/309406/details

      Inschrijving indienen via www.tenderned.nl
      Stadhuisplein 1
      Eindhoven
      5611 EM
      Netherlands
      Contact person: 5611 EM
      E-mail: aanbestedingen@eindhoven.nl
      Internet address(es):
      Main address: http://www.eindhoven.nl
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Intermediair vakliteratuur

      2. Main CPV code:
        79980000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Aanbestedende dienst wenst met onderhavige opdracht een overeenkomst af te sluiten met 1 opdrachtnemer voor het efficiënt faciliteren, het beheren van en het adviseren over (abonnementen voor) onze vakliteratuur. Het gaat hierbij om o.a. boeken, dagbladen en tijdschriften (zowel digitaal als print), inclusief de levering van / het digitaal toegankelijk maken van deze vakliteratuur.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 600 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Intermediair vakliteratuur

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        79980000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Eindhoven

      4. Description of the procurement:

        € 4.600.000,00

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: K1 Accountmanagement / Weighting: 40
        Quality criterion - Name: K2 Gebruiksvriendelijkheid portal/systeem / Weighting: 40
        Price - Weighting: 20
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 600 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De overeenkomst kan 3x met 2 jaar worden verlengd.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Verlenging mogelijk.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Geschiktheidseis ervaring, kerncompetenties (referenties)

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-18
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-18
      Local time: 14:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Oost-Brabant, zittingplaats "s Hertogenbosch
        Leeghwaterlaan 8
        "s-Hertogenbosch
        5223 BA
        Netherlands
        Contact person: 5223 BA
        Telephone: +31 736202020
        E-mail: info.rechtbanksHertogenbosch@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures
        Gemeente Eindhoven klachtenmeldpunt
        Eindhoven
        Netherlands
        E-mail: aanbestedingen.meldingen@eindhoven.nl
        Internet address: https://www.eindhoven.nl/ondernemen/inkoop-en-aanbesteding
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Rechtbank Oost-Brabant, zittingplaats "s Hertogenbosch
        Leeghwaterlaan 8
        "s-Hertogenbosch
        5223 BA
        Netherlands
        Contact person: 5223 BA
        Telephone: +31 736202020
        E-mail: info.rechtbanksHertogenbosch@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Demolition, site preparation and clearance work.

    12-09-2023 Engineering services.

    12-09-2023 Architectural, engineering and planning services.

    12-09-2023 Journals.

    12-09-2023 Servers.

    12-09-2023 Medical equipments.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru