Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Supporting services for the government (Нидерланды - Тендер #43033762)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Den Helder
Номер конкурса: 43033762
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 5 017 418 (Российский рубль) Цена оригинальная: 85 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062020230731 10:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Den Helder
      Verkeerstorenweg 3
      Den Helder
      1786PN
      Netherlands
      Telephone: +31 223671200
      E-mail: p.krudde@denhelder.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/301431/details
      Additional information can be obtained from Via TenderNed
      Den Haag
      Netherlands
      E-mail: servicedesk@tenderned.nl
      Internet address(es):
      Main address: http://www.tenderned.nl
      electronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/301431/details

      Via TenderNed
      Den Haag
      Netherlands
      E-mail: servicedesk@tenderned.nl
      Internet address(es):
      Main address: http://www.tenderned.nl
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Projectmanagement Financieel Fit Den Helder

        Reference number: 2023-017565
      2. Main CPV code:
        75130000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Aanbestedende dienst is van plan om me één opdrachtnemer een overeenkomst aan te gaan voor het uitvoeren van het projectmanagement ten behoeve van het Platform Financieel Fit Den Helder.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 85 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Projectmanagement Financieel Fit

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        75130000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Gemeente Den Helder

      4. Description of the procurement:

        De gevraagde inzet is jaarlijks gemiddeld minimaal 16 uur per week, verdeeld over alle medewerkers die betrokken zijn bij de uitvoering van de overeenkomst.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: CV / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: Visie op de opdracht / Weighting: 30
        Price - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 85 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-10-01
        End: 2024-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De Overeenkomst heeft een looptijd van één jaar en drie maanden en kan daarna eenzijdig door de Aanbestedende dienst maximaal drie maal met één optiejaar worden verlengd. De ingangsdatum van de overeenkomst is 1 oktober 2023.

        Uiterlijk vier maanden voor het verstrijken van de looptijd van de overeenkomst zal de Aanbestedende dienst schriftelijk bekend maken of er gebruik wordt gemaakt van het (vo

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Het inschrijven met varianten is niet toegestaan.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Eisen aan de Inschrijver

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 10:01
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Zie Offerteaanvraag paragraaf 1.7

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland, Postbus 1621, 2003 BR Haarlem
        Haarlem
        Netherlands
        E-mail: voorlichting.rb-nho@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures
        Rechtbank Noord-Holland, Postbus 1621, 2003 BR Haarlem
        Haarlem
        Netherlands
        E-mail: mediationbureau.rb-nho@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Zie Offerteaanvraag hoofdstuk 6

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Zie Offerteaanvraag hoofdstuk 6

        Rechtbank Noord-Holland, Postbus 1621, 2003 BR Haarlem
        Haarlem
        Netherlands
        E-mail: voorlichting.rb-nho@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Medical hospital services.

    22-06-2023 Cleaning services.

    22-06-2023 Public road transport services.

    22-06-2023 Ambulance services.

    22-06-2023 Company health services.

    22-06-2023 Engineering design services for the construction of civil engineering works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru