Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Repair and maintenance services (Нидерланды - Тендер #42680705)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Maastricht
Номер конкурса: 42680705
Дата публикации: 12-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230720 09:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Maastricht
      Markt 78
      Maastricht
      6211CL
      Netherlands
      Telephone: +31 615309536
      E-mail: danique.jongen@maastricht.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://s2c.mercell.com/today/40934
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://s2c.mercell.com/today/40934

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Levering en onderhoud van Pollerinstallaties

        Reference number: VIA2023033DJ
      2. Main CPV code:
        50000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Deze aanbestedingsprocedure betreft:

        Het leveren, plaatsen en bedrijfsklaar opleveren van twee (2) tot vier (4) pollerinstallaties in het centrum van Maastricht;

        Het verzorgen en hosten van een beheercentrale waarop de installaties worden aangesloten;

        Het onderhouden van de installaties gedurende de totale levensduur.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 0.01 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        50000000, 34923000, 34920000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Deze aanbestedingsprocedure betreft:

        • Het leveren, plaatsen en bedrijfsklaar opleveren van twee (2) tot vier (4) pollerinstallaties in het centrum van Maastricht;

        • Het verzorgen en hosten van een beheercentrale waarop de installaties worden aangesloten;

        • Het onderhouden van de installaties gedurende de totale levensduur.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 100
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 0.01 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-08-26
        End: 2025-08-26
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De onderhoudsovereenkomst gaat in na het verlopen van de garantieperiode voor een periode van twee (2) jaar en kan vervolgens 2-jaarlijks verlengd worden met maximaal drie (3) verlengingen voor de volledige technische levensduur van de installaties

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-20
      Local time: 09:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-20
      Local time: 09:01
      Place:

      Maastricht

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Limburg
        Maastricht
        Netherlands
      2. Body responsible for mediation procedures
        Conducto Inkoopadvies
        Arnhem
        Netherlands
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Alle betrokken partijen in de procedure zullen gelijktijdig in kennis gesteld worden van de gunningsbeslissing van de aanbestedingsprocedure. Iedere inschrijver die het niet eens is met deze gunningsbeslissing, is gehouden om binnen vijfendertig (35) kalenderdagen na verzenddatum van de gunningsbeslissing, een kortgedingprocedure bij de rechtbank Limburg, locatie Maastricht, aanhangig te maken. Indien de procedure niet binnen de gestelde termijn van vijfendertig (35) kalenderdagen aanhangig is gemaakt, zal de vordering niet ontvankelijk worden verklaard. De bezwaartermijn is verlengd in verband met tussenliggende vakantieperiode.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Alle betrokken partijen in de procedure zullen gelijktijdig in kennis gesteld worden van de gunningsbeslissing van de aanbestedingsprocedure. Iedere inschrijver die het niet eens is met deze gunningsbeslissing, is gehouden om binnen vijfendertig (35) kalenderdagen na verzenddatum van de gunningsbeslissing, een kortgedingprocedure bij de rechtbank Limburg, locatie Maastricht, aanhangig te maken. Indien de procedure niet binnen de gestelde termijn van vijfendertig (35) kalenderdagen aanhangig is gemaakt, zal de vordering niet ontvankelijk worden verklaard. De bezwaartermijn is verlengd in verband met tussenliggende vakantieperiode.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru