Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Cleaning and sanitation services (Нидерланды - Тендер #42680513)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: NedTrain BV
Номер конкурса: 42680513
Дата публикации: 12-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230710 11:00Utilities entityContract noticeServicesNegotiated procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceRailway services01G0501
  1. Section I
    1. Name and addresses
      NedTrain BV
      Stationshal 15
      Utrecht
      3511 CE
      Netherlands
      Telephone: +31 653499760
      E-mail: Andre.Mulder@NS.NL
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://s2c.mercell.com/today/30063
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://s2c.mercell.com/today/30063

    4. Type of the contracting authority:
    5. Main activity:
      Railway services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        EA Treinreiniging: graffiti en diversen

      2. Main CPV code:
        90900000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        De scope van de aanbesteding betreft het 24/7, 365 dagen per jaar, met een landelijke dekking het reinigen van graffiti en diversen aan NS treinen. Hieronder valt:

        A) het interieur en exterieur verwijderen van graffiti;

        B) het reinigen na ongeval met mens en/of dier;

        C) het verzorgen en onderhouden van kopwasbakken op perrons door het gehele land;

        D) het handmatig of mechanisch reinigen van koppen, front en sluitseinen, frontruiten en/of zijwanden.

        Reguliere inwendige treinreiniging Hoofdrailnet en Internationaal en alle gebouw en werkplaats gerelateerde reiniging vallen niet onder de opdracht.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        landelijk

      4. Description of the procurement:

        De scope van de aanbesteding betreft het 24/7, 365 dagen per jaar, met een landelijke dekking het reinigen van graffiti en diversen aan NS treinen. Hieronder valt:

        A) het interieur en exterieur verwijderen van graffiti;

        B) het reinigen na ongeval met mens en/of dier;

        C) het verzorgen en onderhouden van kopwasbakken op perrons door het gehele land;

        D) het handmatig of mechanisch reinigen van koppen, front en sluitseinen, frontruiten en/of zijwanden.

        Reguliere inwendige treinreiniging Hoofdrailnet en Internationaal en alle gebouw en werkplaats gerelateerde reiniging vallen niet onder de opdracht.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 35 000 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 42
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        6 x 12 mnd, de geschatte maximale waarde betreft de initiële looptijd (3,5 jr), zie selectieleidraad.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Maximum number: 4
        Objective criteria for choosing the limited number of candidates:

        zie selectieleidraad.

      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
      5. Deposits and guarantees required:
      6. Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions governing them:
      7. Legal form to be taken by the group of economic operators to whom the contract is to be awarded:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Negotiated procedure with prior call for competition
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-10
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
      Date: 2023-07-26
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        rechtbank Midden Nederland
        Vrouwe Justitiaplein 1
        utrecht
        3511 EX
        Netherlands
        Contact person: 3511 EX
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        k;dfsfk;sdfk;

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        k;dfsfk;sdfk;


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-06-2023 Forestry services.

    12-06-2023 Mammography devices.

    12-06-2023 Public road transport services.

    12-06-2023 Refuse and waste related services.

    12-06-2023 Catering services.

    12-06-2023 Miscellaneous spare parts.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru