Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


IT services: consulting, software development, Internet and support (Нидерланды - Тендер #42281259)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Utrecht
Номер конкурса: 42281259
Дата публикации: 26-05-2023
Сумма контракта: 123 959 732 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 100 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023052220230605 00:00Regional or local authorityContract noticeServicesCompetitive dialogueEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Utrecht
      Stadsplateau 1
      Utrecht
      3521AZ
      Netherlands
      Telephone: +31 302860000
      E-mail: p.mattheijssen@utrecht.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://s2c.mercell.com/today/35316
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://s2c.mercell.com/today/35316

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Datagestuurd reinigen buitenruimtes

      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        De gemeente heeft zich ten doel gesteld de schoonmaakactiviteiten in de buitenruimtes voor Schoon, Groen en Grijs effectiever en efficiënter uit te voeren om daarmee de beeldkwaliteit in de stad te verhogen. Dit willen we bereiken door meer op werkelijke vervuiling/afwijking te gaan reinigen en minder op basis van frequentie, zoals dat momenteel de werkwijze is. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat er bespaard gaat worden op de inzet van medewerkers.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 100 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Voor deze opdracht volgt de gemeente een Europese aanbesteding uit aan de hand van de concurrentiegerichte dialoog volgens de Aanbestedingswet 2012.

        De gemeente wil de opdracht gunnen aan één inschrijver.  De gemeente gunt de opdracht aan de inschrijver met de economisch meest voordelige inschrijving op basis van de beste prijs-kwaliteitverhouding.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 210 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        4 x 1 jaar

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged number of candidates: 5
        Objective criteria for choosing the limited number of candidates:

        Selectiecriterium 1: Ervaring beeldherkenning

        Selectiecriterium 2: Ervaring planningssysteem

      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Vier x 1 jaar verlengingsopties.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive dialogue
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2023/S 076-228036
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 00:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
      Date: 2023-06-22
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Midden Nederland
        Postbus 16005
        Utrecht
        3500 DA
        Netherlands
        Contact person: 3500 DA
        Internet address: https://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        20 dagen bezwaartermijn Selectiefase, 20 dagen bezwaartermijn Inschrijvingsfase.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        20 dagen bezwaartermijn Selectiefase, 20 dagen bezwaartermijn Inschrijvingsfase.

        Financiën, Inkoop en Juridische Zaken
        Postbus 10080
        Utrecht
        3505AB
        Netherlands
        Contact person: 3505AB
        E-mail: inkoop@utrecht.nl
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-22

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-05-2023 Mail transport by road.

    26-05-2023 Oxygen.

    26-05-2023 Oxygen.

    26-05-2023 Oxygen.

    26-05-2023 Architectural, construction, engineering and inspection services.

    26-05-2023 Steering Wheel Cover.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru