Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Computer equipment and supplies (Нидерланды - Тендер #41478209)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Stichting Vonk
Номер конкурса: 41478209
Дата публикации: 05-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050120230616 11:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Stichting Vonk
      Drechterwaard 10 A
      ALKMAAR
      1824EX
      Netherlands
      Telephone: +31 617194692
      E-mail: tenderdesk@probid.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296559/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296559/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        ICT-Hardware

        Reference number: RK.630300-160623/EG
      2. Main CPV code:
        30200000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Vonk is voornemens door middel van een openbare Europese aanbesteding een raamovereenkomst met een partij te sluiten voor de levering van ICT-Hardware

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        ICT-Hardware

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        30200000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Alkmaar

      4. Description of the procurement:

        Circa 1.000 devices per jaar

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: SLA (incl. RMA) / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Hardware / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: Duurzaamheid / Weighting: 10
        Quality criterion - Name: Informatievoorziening / Weighting: 10
        Price - Weighting: 35
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Verlening looptijd van de raamovereenkomst met twee (2) maal één (1) jaar

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Verlening looptijd van de raamovereenkomst met twee (2) maal één (1) jaar.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-16
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-16
      Local time: 11:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland
        Kruseman van Eltenweg 2
        Alkmaar
        1817 BC
        Netherlands
        Contact person: 1817 BC
        Telephone: +31 883616100
        E-mail: communicatie.rb-nho@rechtspraak.nl
        Internet address: https://www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-contact/Organisatie/Rechtbanken/Rechtbank-Noord-Holland
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        20 dagen na dagtekening van de brief waarin namens de aanbestedende dienst de betreffende beslissing wordt meegedeeld.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        20 dagen na dagtekening van de brief waarin namens de aanbestedende dienst de betreffende beslissing wordt meegedeeld.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-01

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru