Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Time accounting or human resources software package (Нидерланды - Тендер #41478065)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Kerkrade, Raadhuis
Номер конкурса: 41478065
Дата публикации: 05-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050120230629 11:00Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Kerkrade, Raadhuis
      Markt 33
      KERKRADE
      6461EC
      Netherlands
      Telephone: +31 0683525171
      E-mail: luc.dirkx@hetnic.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296570/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296570/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Personeelsinformatiesysteem en salarispakket

        Reference number: 5635/LH
      2. Main CPV code:
        48450000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Het doel van de aanbestedende dienst is het sluiten van een overeenkomst met opdrachtnemer voor het implementeren en facilitairen van een personeelsinformatiesysteem en salarisverwerkingspakket.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Personeelsinformatiesysteem en Salarispakket

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        48450000, 79211110, 48000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Kerkrade

      4. Description of the procurement:

        Het personeelsinformatiesysteem heeft 600 gebruikers binnen de aanbestedende dienst.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Kwaliteit / Weighting: 70
        Price - Weighting: 30
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 192
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De aanbestedende dienst wenst een overeenkomst aan te gaan met één opdrachtnemer voor de periode van acht (8) jaar met de optie tot verlenging van maximaal twee (2) keer vier (4) jaar.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Op dit moment zijn de besprekingen gaande om ook voor het Zorg- en Veiligheidshuis de salarissen te blijven verwerken na verzelfstandiging als SGO. Dit betreft ongeveer 35 medewerkers.

        Daarnaast zijn er vergevorderde plannen voor de realisatie van een VO-school (Het Martin Buber) in Kerkrade. In de toekomst kan de school gebruik maken van het personeelsinformatiesysteem en salarisverwerkingspakket van de gemeente Kerkrade.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-29
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-29
      Local time: 11:05
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Limburg
        St. Annadal 1
        Maastricht
        6214 PA
        Netherlands
        Contact person: 6214 PA
        Telephone: +31 883612222
        E-mail: rechtbanklimburg@rechtspraak.nl
        Internet address: https://www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-contact/Organisatie/Rechtbanken/Rechtbank-Limburg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-01

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Street-cleaning and sweeping services.

    05-05-2023 Hydraulic turbines.

    05-05-2023 Haemodialysis devices.

    05-05-2023 Accounting and auditing services.

    05-05-2023 Agricultural services.

    05-05-2023 T-shirts.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru