Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Supply services of personnel including temporary staff (Нидерланды - Тендер #41477287)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Rijkswaterstaat Corporate Dienst
Номер конкурса: 41477287
Дата публикации: 05-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050120230627 13:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rijkswaterstaat Corporate Dienst
      Griffioenlaan 2
      Utrecht
      3526 LA
      Netherlands
      Telephone: +31 887971111
      E-mail: Aanbesteding_IUC_BV@rws.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296638/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296638/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Broker dienstverlening inhuurprofessionals via netwerk van derden ten behoeve van Rijkswaterstaat

        Reference number: 31182523
      2. Main CPV code:
        79620000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Aanbesteder wenst een raamovereenkomst af te sluiten met twee opdrachtnemers (brokers) voor sourcing en levering van inhuurprofessionals opdrachtnemers dienen tijdens de looptijd van de raamovereenkomst de beschreven inhuurbehoefte maximaal in te vullen via het netwerk van derden en inhuurprofessionals na een gegunde nadere uitvraag te contracteren. Inhuurprofessionals worden bij Rijkswaterstaat ingezet of ter beschikking gesteld, zonder dat hierbij een arbeidsovereenkomst ontstaat tussen opdrachtgever en de inhuurprofessional.

        Van opdrachtnemer worden alle noodzakelijke broker werkzaamheden verlangd zoals nader beschreven, waaronder het ontsluiten van de relevante inhuurmarkt, het proactief zoeken naar potentiële toeleveranciers, de sourcing van geschikte Inhuurprofessionals, het screenen en contracteren van toeleveranciers inclusief betaling en voldoen aan regelgeving.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Brokerdienstverlening

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        79600000, 79620000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Zie beschrijvend Document

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: 1. Implementatie / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: 2. Dienstverlening uitvoering / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: 3. Relatiemanagement / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: 4. MVI / Weighting: 10
        Price - Weighting: 20
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        voor Opdrachtgever een optie tot verlenging van maximaal een keer één jaar

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        éénmaal verlenging van maximaal een keer één jaar

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Geen crimineel verleden

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - 1. Geen continuïteitsparagraaf,

        - 2. Current Ratio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Kerncompetentie 1. Ter beschikking stellen van tijdelijk personeel,

        - Kerncompetentie 2. Accountmanagement/ relatiemanagement,

        - Kerncompententie 3. Systeem inrichting en koppeling

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 2
      In the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      initieel 36 maanden en met voor Opdrachtgever een optie tot verlenging van maximaal een keer één jaar

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-27
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-27
      Local time: 13:05
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank ’s-Gravenhage
        Den Haag
        Netherlands
        E-mail: Aanbesteding_IUC_BV@rws.nl
        Internet address: http://www.rijkswaterstaat.nl
      2. Body responsible for mediation procedures
        Rechtbank ’s-Gravenhage
        n.v.t.
        Den Haag
        n.v.t.
        Netherlands
        Contact person: n.v.t.
        E-mail: Aanbesteding_IUC_BV@rws.nl
        Internet address: http://www.rijkswaterstaat.nl
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-01

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Training services.

    05-05-2023 Laboratory services.

    05-05-2023 Construction work for sports facilities.

    05-05-2023 Works related to water-distribution pipelines.

    05-05-2023 Railways traffic-control equipment.

    05-05-2023 Architectural and related services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru