Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Planting and maintenance services of green areas (Италия - Тендер #49488273)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: PROVINCIA DI MONZA E DELLA BRIANZA
Номер конкурса: 49488273
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 95 613 329 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 619 784 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121920240126 09:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      PROVINCIA DI MONZA E DELLA BRIANZA
      VIA GRIGNA 13
      MONZA
      20900
      Italy
      Telephone: +39 0399752349
      E-mail: d.iuliano@provincia.mb.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.provincia.mb.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned address
      www.ariaspa.it
      Via Grigna 13
      Monza
      20900
      Italy
      Contact person: 20900
      Telephone: +39 0399752349
      E-mail: d.iuliano@provincia.mb.it
      Internet address(es):
      Main address: www.provincia.mb.it
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        BANDO DI GARA CIG: A028864274 per l’affidamento del servizio a basso impatto ambientale, di manutenzione del verde pubblico BIASSONO

      2. Main CPV code:
        77310000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        gara europea a procedura aperta telematica, ai sensi dell’art. 71 del d.lgs 36/2023, per l’affidamento del servizio a basso impatto ambientale, di manutenzione del verde pubblico per la durata dimesi 36, oltre ad eventuale rinnovo di mesi 24, in favore del Comune di Biassono, tramite piattaforma Sintel

        di aria s.p.a, con il criterio dell’offerta economicamente più vantaggiosa, ai sensi dell’art. 108 comma 2 lett.a) del d.lgs. 36/2023.

        CIG: A028864274

        CUI: S02336340159202200008

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 619 783.75 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        l’esecuzione del servizio consistente nella manutenzione del verde pubblico per ladurata di mesi 36, periodo triennale (periodo 2024/2025/2026), oltre ad eventuale rinnovo di mesi 24, (periodo 2027/2028) in favore del Comune di Biassono

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 619 783.75 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        ventuale rinnovo di mesi 24, (periodo 2027/2028)

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-26
      Local time: 09:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-29
      Local time: 09:30
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNALE AMMINISTRATIVO REGIONALE
        via Filippo Corridoni n.39
        MILANO
        Italy
        Telephone: +39 0276053211/315
        Internet address: www.giustizia-amministrativa.it/tribunale-amministrativo-regionale-per-la-lombardia-milano
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Informazioni dettagliate sui termini di presentazione dei ricorsi: gli eventuali ricorsi avverso il presente bando di gara devono essere notificati alla stazione appaltante entro 30 giorni dalla data di pubblicazione del bando a livello nazionale

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Informazioni dettagliate sui termini di presentazione dei ricorsi: gli eventuali ricorsi avverso il presente bando di gara devono essere notificati alla stazione appaltante entro 30 giorni dalla data di pubblicazione del bando a livello nazionale

        PROVINCIA DI MONZA E DELLA BRIANZA
        MONZA
        Italy
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru