Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Smart cards (Италия - Тендер #49412575)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: InfoCamere - Società Consortile per Azioni
Номер конкурса: 49412575
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 79 475 897 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 346 400 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240122 15:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceOther01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      InfoCamere - Società Consortile per Azioni
      Corso Stati Uniti 14
      Padova
      35127
      Italy
      Telephone: +39 0498288111
      E-mail: eprocurement@pec.infocamere.it
      Fax: +39 0498288430
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://eprocurement.infocamere.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eprocurement.infocamere.it

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: Servizi informatici
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Fornitura di Smart Card per CNS e Firme digitali, e correlati servizi

        Reference number: GE2326
      2. Main CPV code:
        30162000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        L"appalto ha per oggetto la fornitura di Smart Card vergini per CNS e Firme digitali, e correlati servizi di consulenza specialistica e system integration.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 346 400.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        72220000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        L"appalto ha per oggetto la fornitura di Smart Card vergini per CNS e Firme digitali, e correlati servizi di consulenza specialistica e system integration.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 346 400.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        InfoCamere si riserva di prorogare il contratto per una durata massima pari a 12 mesi ai prezzi, patti e condizioni stabiliti nel contratto, nell’ipotesi in cui alla scadenza dei 24 mesi non sia esaurito l’importo massimo stabilito contrattualmente. L’importo stimato di tale opzione è pari a € 0,00, al netto di Iva. L’esercizio di tale facoltà è comunicato all’appaltatore almeno 15 giorni prima della scadenza del contratto.

        Qualora in corso di esecuzione si renda necessario un aumento o una diminuzione delle prestazioni fino alla concorrenza del quinto dell"importo del contratto, la stazione appaltante può imporre all"appaltatore l"esecuzione alle condizioni originariamente previste. In tal caso l"appaltatore non può fare valere il diritto alla risoluzione del contratto.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Determina a contrarre: rep. 718/2023-A12000

        CIG: A03ACFD802

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Per garantire alta affidabilità e garanzia del servizio di consulenza, nonché il rispetto di tutti i requisiti di legge, è necessario, come condizione di esecuzione, che l’esecutore delle prestazioni di “consulenza specialistica e system integration” (par. 5.3 del Capitolato tecnico), sia qualificato come prestatore di servizi fiduciari, ai sensi dell’articolo. 29 del decreto legislativo n. 82 del 7/3/2005, in Italia o presso un organismo di vigilanza designato in altro Stato europeo ai sensi dell’art. 17, 4 comma, lett. g) e dell’art. 20 del Regolamento (UE) n. 910/2014 del Parlamento europeo e del Consiglio del 23 luglio 2014.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-24
      Local time: 10:00
      Place:

      https://eprocurement.infocamere.it

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Il concorrente potrà seguire l"aggiornamento della sessione di gara collegandosi da remoto alla Piattaforma tramite la propria infrastruttura informatica, come descritto nel materiale di supporto pubblicato su sito https://eprocurement.infocamere.it.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Determina a contrarre: rep. 718/2023-A12000

      CIG: A03ACFD802

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Amministrativo Regionale del Lazio
        Roma
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru