Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Construction work (Италия - Тендер #45786358)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: SUA PROVINCIA DI FROSINONE
Номер конкурса: 45786358
Дата публикации: 05-09-2023
Сумма контракта: 376 837 939 (Российский рубль) Цена оригинальная: 6 384 006 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023083120230915 12:00Regional or local authorityContract noticeWorksOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01A0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      SUA PROVINCIA DI FROSINONE
      PIAZZA GRAMSCI N. 13
      FROSINONE
      03100
      Italy
      Telephone: +39 0775219375
      E-mail: GAREAPPALTI@PROVINCIA.FR.IT
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://gare.provincia.fr.it/gare/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        GARA SUA. N 133/2023 – Procedura aperta per l’Appalto Integrato relativo all’affidamento del servizio di architettura e ingegneria per la progettazione definitiva/esecutiva e dell’esecuzione di lavor

      2. Main CPV code:
        45000000
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        GARA SUA. N 133/2023 – Procedura aperta per l’Appalto Integrato relativo all’affidamento del servizio di architettura e ingegneria per la progettazione definitiva/esecutiva e dell’esecuzione di lavori, sulla base del Progetto di Fattibilità Tecnico-Economica (PFTE), per l’intervento denominato “PNRR _ Intervento finanziato dall’Unione Europea a valere sulle risorse “Next Generation EU” – Missione 2, Componente 3 – Investimento 1.1: Lavori di demolizione e ricostruzione scuola media nell’ambito dell’istituto comprensivo di Fiuggi – CUP C11B21010510006

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 6 384 006.15 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        GARA SUA. N 133/2023 – Procedura aperta per l’Appalto Integrato relativo all’affidamento del servizio di architettura e ingegneria per la progettazione definitiva/esecutiva e dell’esecuzione di lavori, sulla base del Progetto di Fattibilità Tecnico-Economica (PFTE), per l’intervento denominato “PNRR _ Intervento finanziato dall’Unione Europea a valere sulle risorse “Next Generation EU” – Missione 2, Componente 3 – Investimento 1.1: Lavori di demolizione e ricostruzione scuola media nell’ambito dell’istituto comprensivo di Fiuggi – CUP C11B21010510006”

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 515
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        • Iscrizione al pertinente registro della Camera di Commercio, Industria, Artigianato e Agricoltura, completa del numero, della località di iscrizione e del Codice ATECO principale.

        Per gli operatori economici residenti in altro Stato membro diverso dall’Italia, iscrizione, secondo

        le modalità vigenti nello Stato di residenza, in uno dei registri professionali o commerciali di cui all"allegato XVI del Codice.

        • Per le Cooperative o Consorzi di Cooperative, iscrizione nell’apposito Albo delle Società Cooperative istituito presso il Ministero delle Attività Produttive e tenuto presso il Registro delle Imprese della provincia ove ha sede; compatibilità dello scopo sociale con il settore di attività inerente l’oggetto dell’appalto;

        • Per le Cooperative Sociali o Consorzi di Cooperative Sociali, iscrizione nell’apposito Albo Regionale delle Cooperative Sociali di cui alla legge n. 381/1991; compatibilità dello scopo sociale con il settore di attività inerente l’oggetto dell’appalto;

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-15
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-15
      Local time: 12:30
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TAR LAZIO
        latina
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        TAR LAZIO - SEZIONE DI LATINA
        LATINA
        Italy
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-08-31

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-09-2023 Cleaning and sanitation services.

    05-09-2023 Insurance and pension services.

    05-09-2023 Lifting trucks.

    05-09-2023 Education and training services.

    05-09-2023 Railway bridge construction work.

    05-09-2023 Sound technician.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru