Полные или частичные строительные работы и публичные работы (Грузия - Тендер #52897524) | ||
| ||
Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением: | ||
Страна: Грузия (другие тендеры и закупки Грузия) Организатор тендера: Lentekhi Municipality Номер конкурса: 52897524 Дата публикации: 09-04-2024 Сумма контракта: 130 050 |
||
Тип закупки | Электронный тендер без аукциона(NAT) |
Номер заявки | NAT240007495 |
Статус закупки | Объявлен |
Закупщик | |
Дата объявления закупки | 08.04.2024 19:45 |
Начало приема предложения | 19.04.2024 00:00 |
Истекает срок принятия предложений | 22.04.2024 18:00 |
Предполагаемая цена закупки | 130`050.00 GEL |
Заявка должна быть представлена | с учётом НДС |
Категория закупки | 45200000-Полные или частичные строительные работы и публичные работы |
Коды классификатора | |
|
|
Срок подачи | 60 კალენდარული დღე ხელშეკრულების გაფორმებიდან |
Дополнительная информация | |
სოფ. ლეკოსანდში შიდა სასოფლო გზის ბეტონის საფარით მოწყობა (მეორე
ეტაპი)
|
|
Количество и объём закупок | მოცემულია ტექნიკურ დოკუმენტაციაში |
Шаг снижения цены | 1`500.00 GEL |
Размер гарантии | 1`301 GEL |
Срока действия гарантии | 160 День |
Прикреплённая информация о закупке: http://tenders.procurement.gov.ge/public/?go=571305&lang=ru
information related to description of an object of procurement
1.1 name of an object of procurement
1.2 technical parameters of goods / description of services/works (technical project), quantity/volume of an object of procurement
1.3 price list/expense account
1.4 time limits for supplying goods/providing services/performing works
1.5 form and venue for supplying goods/providing services/performing works
1.6 guarantee period for the works to be performed
technical requirements
2.2.1 requirement related to the experience of a tenderer
2.4.1 requirement related to the experience of the staff of a tenderer
2.5.1 requirement related to the time limits for supplying goods/providing services/performing works (timeline)
2.7.1 requirement related to licensing, standards, accreditation, conformity of quality and other documentation
2.8.1 requirements related to a sub-contractor
2.9 other additional requirements
document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.1 requirement related to the document(s) verifying adequacy of pricing
4.1.2 time limits for providing the document(s) verifying adequacy of pricing
terms of payment
7.1.1 amount of the sum to be paid in advance and terms for its payment
7.2 terms of step by step and/or final payment
7.3 time limits for step by step and/or final payment
draft contract
8.1 draft contract
information about contact person
9.1 identity and personal information of the contact person of the Office of tender committee
additional information/document
10.1 additional information/documents
minutes of tender committee meeting on approving tender terms and conditions
11.1 minutes of tender committee meeting on approving tender terms and conditions