Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Computer-related equipment (Франция - Тендер #49489032)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: université Paul Sabatier
Номер конкурса: 49489032
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 20 659 955 (Российский рубль) Цена оригинальная: 350 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023122020240122 12:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      université Paul Sabatier
      118 route de Narbonne
      Toulouse
      31062
      France
      Telephone: +33 561557489
      E-mail: chloe.barreau@univ-tlse3.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.achatpublic.com/sdm/ent2/gen/ficheCsl.action?PCSLID=CSL_2023_g_PlX97Ghv
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.achatpublic.com/sdm/ent/gen/ent_detail.do?PCSLID=CSL_2023_g_PlX97Ghv

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        extension de la solution de stockage informatique centralisée de la Direction des Systèmes d"information Ut3

        Reference number: 2023BDCFS08300
      2. Main CPV code:
        30230000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        extension de la solution de stockage informatique centralisée de la Direction des Systèmes d"information Ut3

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 350 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        30230000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        extension de la solution de stockage informatique centralisée de la Direction des Systèmes d"information Ut3

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        avenant et toutes modifications du marchémarché à tranches optionnelles : tranche ferme et 3 tranches optionnelles (cf. Règlement de consultation).Le marché prévoit la possibilité de conclure des marchés négociés pour des livraisons complémentaires (article R2122-4 du code de la commande publique)

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      cet avis est rédigé en français.Les motifs d"exclusion sont définis dans le règlement de consultation à l"article 8.Il est requis des candidats les informations suivantes :- une attestation de fourniture de déclarations sociales émanant de l"organisme de protection sociale chargé du recouvrement des cotisations et des contributions sociales datant de moins de six mois ;- une attestation sur l"honneur du dépôt auprès de l"administration fiscale, à la date de l"attestation, de l"ensemble des déclarations fiscales obligatoires ;- un extrait de l"inscription au rcs (k ou K bis), délivré par les services du greffe du tribunal de commerce et datant de moins de 3 mois ;- un récépissé du dépôt de déclaration auprès d"un centre de formalités des entreprises pour les personnes en cours d"inscription ;- liste des principales livraisons effectuées/prestations réalisées au cours de trois dernières années, indiquant le montant, la date et ledestinataire public ou privé ;- déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat et l"importance du personnel d"encadrement pendant les trois dernières années ;- description de l"outillage, du matériel et de l"équipement technique dont le candidat disposera pour la réalisation du marché ;- formulaire Dc1 ;- formulaire Dc2 ;- copie du ou des jugements prononcés, si le candidat est en redressement judiciaire

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Toulouse
        68, rue Raymond iv b.p. 7007
        Toulouse Cedex 7
        31068
        France
        Contact person: 31068
        Internet address: http://www.toulouse.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures
        ccira
        103 bis rue belleville
        Bordeaux Cedex
        33063
        France
        Contact person: 33063
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal Administratif de Toulouse
        68 rue Raymond iv b.p. 7007
        Toulouse Cedex 7
        31068
        France
        Contact person: 31068
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru