Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Anaesthesia and resuscitation (Франция - Тендер #49412063)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: hopitaux universitaires de strasbourg
Номер конкурса: 49412063
Дата публикации: 20-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240118 12:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      hopitaux universitaires de strasbourg
      1 place de l"hôpital Bp426
      Strasbourg Cedex
      67091
      France
      Telephone: +33 369553125
      E-mail: pharmacie-secteurachats@chru-strasbourg.fr
      Fax: +33 369553229
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=entreprise.AccueilEntreprise
      Additional information can be obtained from hopitaux universitaires de strasbourg
      1 place de l"hôpital Bp426
      Strasbourg
      67091
      France
      Contact person: 67091
      Telephone: +33 369553125
      E-mail: Pharmacie-secteurachats@chru-strasbourg.fr
      Internet address(es):
      Main address: http://www.chru-strasbourg.fr
      Address of the buyer profile: http://www.marches-publics.gouv.fr
      electronically via: http://www.marches-publics.gouv.fr/?page=entreprise.AccueilEntreprise
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Etablissement Public de Santé
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        dispositifs medicaux a usage unique steriles pour anesthesie reanimation - 2024

        Reference number: AO_ANEST_2024
      2. Main CPV code:
        33170000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        la présente consultation a pour objet la fourniture aux Etablissements membres du Ght10 BASM de dispositifs médicaux à usage unique stériles pour anesthésie réanimation 2024. Elle est composée de 91 lots, dont le détail figure au catalogue des besoins

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lotsThe contracting authority reserves the right to award contracts combining the following lots or groups of lots:

        néant

    2. Description
      1. Title:

        l"Appel d"offres est composé de 91 lots. Merci de vous reporter au catalogue des besoins

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33170000, 33195000, 33171300, 33140000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        la présente consultation a pour objet la fourniture aux Etablissements membres du Ght10 BASM de dispositifs médicaux à usage unique stériles pour anesthésie réanimation 2024. Elle est composée de 91 lots, dont le détail figure au catalogue des besoins

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-05-01
        End: 2025-04-30
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        les marchés issus de l"appel d"offre sont passé pour la période du 01/05/2024 au 30/04/2025 reconductible 3 fois 1 an soit jusqu"au 30/04/2028

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        critères de sélection tels que mentionnés dans les documents de la consultation

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        critères de sélection tels que mentionnés dans les documents de la consultation

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-18
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-19
      Local time: 09:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      l"Appel d"offres fait l"objet d"essais apres la publication (après le 18/01/2024) : se référer rapidement au RC pour en connaitre les conditions.nous attirons votre attention sur le Webinaire qui se tiendra le 09/01/2024 à 11h20.Merci de vous référer au RC article 2.1 paragraphe intitulé "Webinaire d"accompagnement des opérateurs économiques dans le cadre d"une procédure d"achat"

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Strasbourg
        31 avenue de la Paix
        Strasbourg
        67000
        France
        Contact person: 67000
        Internet address: http://strasbourg.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Repair and maintenance services of firefighting equipment.

    20-12-2023 Information technology requirements review services.

    20-12-2023 Network infrastructure.

    20-12-2023 Road-maintenance works.

    20-12-2023 Marine survey services.

    20-12-2023 Construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru