Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Accounting software package (Франция - Тендер #48110529)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: France Galop
Номер конкурса: 48110529
Дата публикации: 15-11-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231212 12:00OtherContract noticeSuppliesCompetitive procedure with negotiationEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      France Galop
      15 bld de Douaumont
      Paris
      75017
      France
      Telephone: +33 149102219
      E-mail: emoire@france-galop.com
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://francegalop.e-marchespublics.com/pack/annonce_marche_public_24967_976676.html
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://francegalop.e-marchespublics.com/pack/annonce_marche_public_24967_976676.html
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Association
    5. Main activity:
      Other activity: Courses hippiques
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Acquisition, intégration et maintenance d"une solution logicielle de comptabilité et d"une solution d"interpréteur comptable

        Reference number: AO IT DAF V2
      2. Main CPV code:
        48443000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Cette présente consultation adresse le besoin de la direction comptable de France Galop de doter son service

        "Comptes Professionnels" d"une solution logicielle permettant de gérer l"ensemble de son activité à destination

        de ses adhérents socioprofessionnels.

        A ce titre, le marché est composé de deux lots distincts comprenant d"une part un lot "Solution de comptabilité

        pour les socioprofessionnels" et d"autre part, un lot "Solution d"interpréteur comptable".

        Cette procédure fait suite au classement sans suite de la précédente consultation.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Lot 1 : Solution de comptabilité pour les socioprofessionnels

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        48443000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Le présent lot adresse le besoin de la direction comptable de France Galop de doter son service "Comptes Professionnels" d"une solution du marché permettant de gérer l"ensemble de son activité de comptabilité tiers à destination de ses adhérents socioprofessionnels.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 84
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        reconduction par période d"un an au terme de la durée initiale du contrat

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lot 2 : Solution d"interpréteur comptable

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        48443000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Le présent lot adresse le besoin de se doter d"une solution d"interpréteur comptable pour traiter à terme l"ensemble des opérations de ses systèmes en amont et garantir leur bon déversement dans la solution du marché qui sera sélectionné dans le lot 1. Les systèmes amont sont en partie les systèmes du domaine DOC qui font l"objet d"une autre consultation.

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 84
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        reconduction par période d"un an au terme de la durée initiale du contrat

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        voir Règlement de consultation

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-12
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
      Date: 2023-12-21
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Judiciaire de Paris
        Parvis du Tribunal de Paris
        Paris
        75017
        France
        Contact person: 75017
        Telephone: +33 144325151
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru