Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Topographical services (Франция - Тендер #46541465)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ville d"avignon
Номер конкурса: 46541465
Дата публикации: 29-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092620231103 11:30Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ville d"avignon
      hôtel de Ville, Place de l"horloge
      Avignon
      84045
      France
      Telephone: +33 490808314
      E-mail: correspondre@aws-france.com
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://marches-publics.info/
      Additional information can be obtained from direction Commande publique
      annexe de l"hôtel de ville - 1 rue racine - 4ème étage - bureau 411
      Avignon
      84045
      France
      Contact person: 84045
      Telephone: +33 490808314
      E-mail: commande.publique@mairie-avignon.com
      Internet address(es):
      Main address: https://marches-publics.info/
      Address of the buyer profile: https://marches-publics.info/
      electronically via: https://marches-publics.info/

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        23s0052 - prestations topographiques - relance du lot 3 Levés de bâtiments - 2024-2025

        Reference number: 23fs-Cp-0111-S
      2. Main CPV code:
        71351810
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        la consultation porte sur un lot unique. Le marché est un accord-cadre à bons de commande en application de l"article R 2162-2 alinea 2 du Code de la commande publique, passé pour une 1ère période d"un an à compter du 01/01/2024, reconductible tacitement une fois pour un an (2025).Mini Ht / an = 7 500 euros, maxi Ht / an = 90 000 euros

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71351810
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        avignon 84000 - avignon

      4. Description of the procurement:

        la consultation porte sur un lot unique. Le marché est un accord-cadre à bons de commande en application de l"article R 2162-2 alinea 2 du Code de la commande publique, passé pour une 1ère période d"un an à compter du 01/01/2024, reconductible tacitement une fois pour un an (2025).Mini Ht / an = 7 500 euros, maxi Ht / an = 90 000 euros

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        reconductible tacitement une fois pour un an

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Lettre de Candidature (formulaire Dc1 ou équivalent)- déclaration sur l"honneur du candidat justifiant qu"il n"entre dans aucun des cas mentionnés aux articles L 2141 - 1 à 5 et 7 à 11 du Code de la commande publique (Ccp), concernant les interdictions de soumissionner et notamment qu"il est en règle au regard des articles L. 5212-1 à L. 5212-11 du code du travail concernant l"emploi des travailleurs handicapés (cf article R 2143-3 du Code de la Commande Publique).- Copie des jugements de redressement judiciaire

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - Déclaration concernant le chiffre d"affaires global et le chiffre d"affaires concernant les fournitures, services ou travaux auxquels se réfère le marché, réalisés au cours des trois derniers exercices disponibles

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Liste des prestations de même nature exécutées au cours des trois dernières années indiquant la date, le montant et le destinataire prouvées par des attestations ou par une déclaration.- Déclaration indiquant les effectifs du candidat et l"importance du personnel d"encadrement pour chacune des trois dernières années.- Outillage, matériel et équipement technique dont le candidat dispose pour la réalisation de marchés de même nature.- Titres d"études et professionnels des cadres responsables (Cv)

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-03
      Local time: 11:30
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-11-06
      Local time: 14:00
      Information about authorised persons and opening procedure:

      les membres de la commission technique (séance non publique)

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      dans 24 mois

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les membres de la commission technique (séance non publique)

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Nîmes
        16 avenue Feuchères, Cs 88010
        Nîmes
        30941
        France
        Contact person: 30941
        Telephone: +33 466273700
        E-mail: greffe.ta-nimes@juradm.fr
        Fax: +33 466362786
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de Nîmes
        16 avenue Feuchères, Cs 88010
        Nîmes
        30941
        France
        Contact person: 30941
        Telephone: +33 466273700
        E-mail: greffe.ta-nimes@juradm.fr
        Fax: +33 466362786
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-26

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    29-09-2023 Road transport services.

    29-09-2023 Tyres for heavy/light-duty vehicles.

    29-09-2023 Analysers.

    29-09-2023 Medical consumables.

    29-09-2023 Systems and technical consultancy services.

    29-09-2023 Insurance services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru