Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Bookkeeping services (Франция - Тендер #46433203)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: groupe CCIR Paris Ile-De-France
Номер конкурса: 46433203
Дата публикации: 26-09-2023
Сумма контракта: 11 805 689 (Российский рубль) Цена оригинальная: 200 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231023 12:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEconomic and financial affairs01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      groupe CCIR Paris Ile-De-France
      47-49 Rue de Tocqueville
      Paris
      75017
      France
      E-mail: Acheteurs@cci-paris-idf.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2382924&orgAcronyme=l2m
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2382924&orgAcronyme=l2m

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Economic and financial affairs
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        mission de gestion comptable pour les besoins de la Société Immobilière du Palais des Congrès

        Reference number: 2023-EPA-071
      2. Main CPV code:
        79211100
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        mission de gestion comptable pour les besoins de la Société Immobilière du Palais des Congrès (Sipac). La procédure d"achat est menée par le GIE Groupe CCIR Paris IDF pour les besoins de la SIPAC, pouvoir adjudicateur. Le marché comporte une partie ordinaire (mission 1 : reprise des dossiers ; mission 2 : gestion comptable par exercice comptable) et une partie exécutée à bons de commande pour des missions ponctuelles n"entrant pas dans le cadre de la mission 2

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 200 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        79211000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        voir description renseignée au point Ii.1.4 ci-dessus

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 52
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        le marché est conclu pour une durée initiale courant de sa date de notification à la clôture complète de l"exercice comptable 2024. Il est reconductible tacitement trois (3) fois, une période de reconduction correspondant à un exercice comptable

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        le pouvoir adjudicateur se réserve la possibilité de confier ultérieurement au titulaire du marché, un ou plusieurs nouveaux marchés ayant pour objet la réalisation de prestations similaires, en application de l"article R. 2122-7 du code de la commande publique

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        le montant indiqué dans le champ "Valeur estimée" ci-dessus correspond au montant estimé du marché, périodes de reconduction incluses. Le montant d"engagement maximum du marché, périodes de reconduction et option " marché de prestations similaires " incluses est fixé à 390 000 euro(s) (H.T.).

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      l"Accord-Cadre prend effet dès sa notification, pour permettre l"exécution de la mission 1 - reprise des dossiers ; Les prestations de gestion comptable portant sur un exercice comptable correspondant à une année civile, elles sont susceptibles de se poursuivre au-delà de la 4ème année, afin d"assurer la clôture du dernier exercice comptable prévu au marché, sous réserve de sa reconduction

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-23
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-23
      Local time: 14:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      sous réserve des reconductions ou de la conclusion d"un marché de prestations similaires, le marché ferait l"objet d"un renouvellement en 2027

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      le montant indiqué dans le champ "Valeur estimée" ci-dessus correspond au montant estimé du marché, périodes de reconduction incluses. Le montant d"engagement maximum du marché, périodes de reconduction et option " marché de prestations similaires " incluses est fixé à 390 000 euro(s) (H.T.).

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Paris
        7 rue de Jouy
        Paris Cedex 04
        75181
        France
        Contact person: 75181
        Telephone: +33 144594400
        E-mail: greffe.ta-paris@juradm.fr
        Fax: +33 144594646
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru