Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Courier services (Франция - Тендер #43234159)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: MINDEF / ema / sca / pfc sud
Номер конкурса: 43234159
Дата публикации: 28-06-2023
Сумма контракта: 15 347 395 (Российский рубль) Цена оригинальная: 260 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062320230726 18:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderDefence01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      MINDEF / ema / sca / pfc sud
      brcm Toulon - bp 42
      Toulon Cedex 09
      83800
      France
      Telephone: +33 422433316
      E-mail: Pfc-sud-esp-ext.ach.fct@intradef.gouv.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.AccueilEntreprise
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2324989&orgAcronyme=g7h
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Defence
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        prestations de remise, collecte et tri du courrier quotidien pour les organismes implantés dans les départements de l"aude et des Pyrénées Orientales soutenus par le GSBDD de Carcassonne

        Reference number: DAF_2022_002133
      2. Main CPV code:
        64120000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        le marché est un marché ordinaire à quantité fixe. Il comporte des prestations continues de remise, de collecte et de tri du courrier, exécutées tout au long de l"année et payées à prix forfaitaire, mensuellement au 1/12eme

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 260 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        64120000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        l"Externalisation de la fonction courrier pour les organismes implantés dans les départements de l"aude (11) et des Pyrénées Orientales (66) soutenus par le Groupement de soutien de la base de défense (Gsbdd) de Carcassonne consiste en la remise, en la collecte et au tri du courrier quotidien

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        le marché est conclu pour une durée de douze (12) mois à compter de sa date de début d"exécution fixée dans l"acte d"engagement. Il est ensuite reconductible de manière tacite, trois (3) fois à la date anniversaire du début d"exécution par période d"un (1) an

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        financement sur budget du MINARM. Paiement par virement bancaire ou postal sous 30 jours maximum

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-27
      Local time: 09:00
      Place:

      toulon

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      15/06/2027

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Toulon,
        5 rue Racine - bp 40510,
        Toulon
        83000
        France
        Contact person: 83000
        E-mail: Greffe.ta-toulon@juradm.fr
        Internet address: http://toulon.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures
        comité consultatif national de réglement amiable des différends relatifs aux marchés publics,
        1c batiment Concordet 6 rue Louise Weiss Télédoc 353
        Paris Cedex 13
        75703
        France
        Contact person: 75703
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        minarm/ ema / dc sca / Pfc-Sud/Bej
        brcm Toulon - bp 42
        Toulon
        83800
        France
        Contact person: 83800
        E-mail: Pfafse.bap@gmail.com
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    28-06-2023 Medical consumables.

    28-06-2023 Printing and related services.

    28-06-2023 Document management services.

    28-06-2023 Tramline construction works.

    28-06-2023 Pharmaceutical products.

    28-06-2023 Petroleum and distillates.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru