Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Supply services of personnel including temporary staff (Франция - Тендер #43164844)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: conseil Départemental Haute-Garonne
Номер конкурса: 43164844
Дата публикации: 26-06-2023
Сумма контракта: 363 969 384 (Российский рубль) Цена оригинальная: 6 166 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062120230724 16:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      conseil Départemental Haute-Garonne
      direction de la Commande Publique, 1 Boulevard de la Marquette
      Toulouse
      31090
      France
      E-mail: marches@cd31.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://haute-garonne.marches-publics.info
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://haute-garonne.marches-publics.info

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        mise A Disposition De Personnels Interimaires Pour Le Benefice Du Conseil Departemental De La Haute-Garonne

        Reference number: 23cd310147
      2. Main CPV code:
        79620000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        l"Accord-Cadre sera exécuté par l"émission de bons de commande.Lot 1 - (sans mini) - maxi : 1 927 000 euro(s) Ht/An (seuils identiques l"année suivante)lot 2 - (sans mini) - maxi : 1 156 000 euro(s) Ht/An (seuils identiques l"année suivante)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 6 166 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        mise à disposition de personnels intérimaires de travailleurs sociaux en polyvalence

        Lot No: 01
      2. Additional CPV code(s):
        79620000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        assistant(E) de service socialconseiller(e) en économie sociale et familialelot 1 - (sans mini) - maxi : 1 927 000 euro(s) Ht/An (seuils identiques l"année suivante)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        1 reconduction tacite maximum, soit 24 mois au total

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        mise à disposition de personnels intérimaires de référents Ase

        Lot No: 02
      15. Additional CPV code(s):
        79620000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        assistant(E) de service socialeducateur(trice) spécialisé(e)educateur(trice) de jeunes enfantslot 2 - (sans mini) - maxi : 1 156 000 euro(s) Ht/An (seuils identiques l"année suivante)

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        1 reconduction tacite maximum, soit 24 mois au total

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        cf Règlement de la Consultation

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        cf Règlement de la Consultation

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        cf Règlement de la Consultation

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 3
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 16:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 16:15
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur https://haute-garonne.marches-publics.info -

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Toulouse
        68 rue Raymond Iv
        Toulouse
        31068
        France
        Contact person: 31068
        Telephone: +33 562735757
        E-mail: greffe.ta-toulouse@juradm.fr
        Fax: +33 562735740
        Internet address: https://www.telerecours.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-06-2023 Accommodation, building and window cleaning services.

    26-06-2023 Fire engines.

    26-06-2023 Plasterboard works.

    26-06-2023 Environmental services.

    26-06-2023 Operating theatre devices and instruments.

    26-06-2023 Building construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru