Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Stationery (Франция - Тендер #43033030)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: groupement de commandes du Finistère
Номер конкурса: 43033030
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 44 271 333 (Российский рубль) Цена оригинальная: 750 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061920230905 12:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      groupement de commandes du Finistère
      16 rue de Kerveguen - bP 17149
      Morlaix
      29600
      France
      E-mail: ga.29@ac-rennes.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://marches.megalis.bretagne.bzh/entreprise
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://marches.megalis.bretagne.bzh
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: EPLE
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        fourniture et livraison de papier et petites fournitures de bureau

        Reference number: 2024-3
      2. Main CPV code:
        30192700
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        fourniture et livraison de papier et petites fournitures de bureau aux différents établissements membres du groupement de commande du Finistère

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 750 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lotsMaximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        papier

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        30197630
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        établissements publics locaux d"enseignement du Finistère

      4. Description of the procurement:

        fourniture et livraison de papier aux différents établissements membres du groupement de commandes du Finistère

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 550 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        reconduction sur deux périodes de 1 an

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        petites fournitures de bureau

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        30192000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        établissements scolaires membres du groupement de commande du Finistère

      17. Description of the procurement:

        fourniture et livraison de petites fournitures de bureau

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 200 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        reconduction sur deux périodes d"une année

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-05
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-05
      Local time: 13:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Rennes
        Rennes Cedex
        35044
        France
        Contact person: 35044
        E-mail: greffe.ta-rennes@juradm.fr
        Internet address: http://rennes.tribunal-administratif.fr
      2. Body responsible for mediation procedures
        direction Régionale des entreprises, de la concurrence et de la consommation, du travail et de l"emploi des Pays de la Loire
        immeuble Skyline - 22 mail Pablo Picasso - bP 24209
        Nantes Cedex 1
        44042
        France
        Contact person: 44042
        E-mail: paysdl.ccira@direccte.gouv.fr
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru