Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Social work services (Франция - Тендер #41477852)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: metropole de lyon
Номер конкурса: 41477852
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 28 333 653 (Российский рубль) Цена оригинальная: 480 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230605 17:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for one lot onlyThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      metropole de lyon
      20 rue du lac, CS 33569
      Lyon Cedex 03
      69399
      France
      E-mail: dshe_commande_publique@grandlyon.com
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://marchespublics.grandlyon.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://marchespublics.grandlyon.com

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Collectivité territoriale
    5. Main activity:
      Other activity: Développement économique, social, habitat et cadre de vie
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        interprétariat et traduction in situ pour les usagers de la Métropole de Lyon

        Reference number: 23DSHE39
      2. Main CPV code:
        85310000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        prestations d"interprétariat in situ pour les usagers de la Métropole de Lyon, à la demande des services : Enfance, PMI, Social, idef, meomie, Adoption et autres services territorialisés, sur différents lieux d"intervention (précisés en annexe du Cctp)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 480 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        one lot only
    2. Description
      1. Title:

        prestations d"interprétation et traduction in situ pour les usagers de la Métropole de Lyon

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        85310000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        territoire de la Métropole de Lyon

      4. Description of the procurement:

        prestations d"interprétariat in situ pour les usagers de la Métropole de Lyon, à la demande des services : Enfance, PMI, Social, idef, meomie, Adoption et autres services territorialisés, sur différents lieux d"intervention (précisés en annexe du Cctp)

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: valeur technique / Weighting: 30 %
        Quality criterion - Name: pertinence des moyens humains dédié au marché / Weighting: 30 %
        Quality criterion - Name: performance en matière de protection de l"environnement / Weighting: 10 %
        Price - Weighting: 30 %
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 480 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        accord-Cadre mono attributaire conclu pour une durée de deux années reconductible de façon tacite une fois deux années

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        les critères et sous-critères sont pondérés et détaillés dans le règlement de la consultation

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-06
      Local time: 09:00
      Place:

      métropole de Lyon

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      les critères et sous-critères sont pondérés et détaillés dans le règlement de la consultation

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Lyon
        184 rue Duguesclin
        Lyon
        69003
        France
        Contact person: 69003
        Telephone: +33 478141010
        E-mail: greffe.ta-lyon@juradm.fr
      2. Body responsible for mediation procedures
        tribunal administratif de Lyon
        184 rue Duguesclin
        Lyon
        69003
        France
        Contact person: 69003
        Telephone: +33 478141010
        E-mail: greffe.ta-lyon@juradm.fr
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        précisions concenant les délais d"introduclion de recours :

        - référé précontractuel (CJA, art. L.551-1 et s. Pour les pouvoirs a judicateurs);

        - référé contractuel (CJA, art. L.551-13 et s.) ;

        - recours en contestation de validité du contrat, issu de la jurisprudence Tam-Et-Garonne", qui peut être exercé par les tiers au contrat, sans considération de leur qualité, dans un délai de deux mois à compter des mesures de publicité appropriées

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        précisions concenant les délais d"introduclion de recours :

        - référé précontractuel (CJA, art. L.551-1 et s. Pour les pouvoirs a judicateurs);

        - référé contractuel (CJA, art. L.551-13 et s.) ;

        - recours en contestation de validité du contrat, issu de la jurisprudence Tam-Et-Garonne", qui peut être exercé par les tiers au contrat, sans considération de leur qualité, dans un délai de deux mois à compter des mesures de publicité appropriées

        tribunal administratif de Lyon
        184 rue Duguesclin
        Lyon
        69003
        France
        Contact person: 69003
        Telephone: +33 478141010
        E-mail: greffe.ta-lyon@juradm.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Engineering services.

    05-05-2023 Various medicinal products.

    05-05-2023 Various medicinal products.

    05-05-2023 Various medicinal products.

    05-05-2023 Meal-serving services.

    05-05-2023 Clinic construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru