Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Urban planning services (Франция - Тендер #39065536)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: symescoto
Номер конкурса: 39065536
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 26 562 800 (Российский рубль) Цена оригинальная: 450 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      symescoto
      44 Place Saint-Corentin
      Quimper
      29000
      France
      E-mail: marches.publics@quimper.bzh
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.megalis.bretagne.bzh/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.megalis.bretagne.bzh/

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        révision du SCOT de l"odet

        Reference number: 202301
      2. Main CPV code:
        71410000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        révision du Schéma de Cohérence Territoriale de l"odet.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 450 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        elaboration du Schéma de cohérence territoriale

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        71410000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        territoire du Symescoto

      4. Description of the procurement:

        elaboration du Schéma de Cohérence Territoriale

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 70
        Price - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 350 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        sécurité juridique de la démarche et du document

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        79100000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        territoire du Symescoto

      17. Description of the procurement:

        sécurité juridique de la démarche et du document

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 70
        Price - Weighting: 30
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        déclaration sur l"honneur pour justifier que le candidat n"entre dans aucun des cas d"interdiction de soumissionner

        la lettre de candidature et, en cas de groupement, habilitation du mandataire par ses co-traitants (modèle Dc1 ou document équivalent) ;

        La déclaration sur l"honneur pour justifier que le candidat n"entre dans aucun des cas d"interdiction de soumissionner mentionnés aux articles 45 et 48 de l"ordonnance du 23 juillet 2015 (modèle Dc1 ou document équivalent) ;

        Le cas échéant, la déclaration du candidat justifiant qu"il est en règle au regard des articles L5212-1 à L5212-11 du Code du travail concernant l"emploi des travailleurs handicapés (modèle Dc1 ou équivalent) ;

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        déclaration concernant le chiffre d"affaires global et le chiffre d"affaires concernant les prestations objet du contrat, réalisées au cours des trois derniers exercices disponibles

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat et l"importance du personnel d"encadrement pour chacune des trois dernières années

        liste des principales prestations effectuées au cours des trois dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire. Elles sont prouvées par des attestations du destinataire ou, à défaut, par une déclaration du candidat

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-03
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-03
      Local time: 14:00
      Place:

      hôtel de ville et d"agglomération de Quimper

      Information about authorised persons and opening procedure:

      seront présents un élu représentant du pouvoir adjudicateur, un agent du service instructeur, un agent du service commande publique

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic payment will be used
    3. Additional information

      seront présents un élu représentant du pouvoir adjudicateur, un agent du service instructeur, un agent du service commande publique

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Rennes
        3 Contour de la Motte
        Rennes
        35044
        France
        Contact person: 35044
        E-mail: greffe.ta-rennes@juradm.fr
        Internet address: http://www.ta-rennes.juradm.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures
        tribunal Administratif de Rennes
        3 Contour de la Motte
        Rennes
        35044
        France
        Contact person: 35044
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal Administratif de Rennes
        3 Contour de la Motte
        Rennes
        35044
        France
        Contact person: 35044
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru