Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Audio-visual materials (Франция - Тендер #38651564)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: caisse nationale militaire de secu soc
Номер конкурса: 38651564
Дата публикации: 17-02-2023
Сумма контракта: 35 417 066 (Российский рубль) Цена оригинальная: 600 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      caisse nationale militaire de secu soc
      247 avenue jacques CARTIER
      Toulon
      83090
      France
      Telephone: +33 494169697
      E-mail: Serviceachat@cnmss.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2179402&orgAcronyme=g7h
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2179402&orgAcronyme=g7h

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Santé
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des installations audio-visuelles des salles de visioconférence, réunions et formations de la CNMSS

        Reference number: 23001
      2. Main CPV code:
        32321300
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des installations audio-visuelles des salles de visioconférence, réunions et formations de la CNMSS

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des équipements audio-visuels de la salle du Conseil d"administration de l"antenne de PARIS

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        32321300
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        75016

      4. Description of the procurement:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des équipements audio-visuels de la salle du Conseil d"administration de l"antenne de PARIS

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Garantie/maintenance tout compris / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Technique / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: Développement durable / Weighting: 05
        Price - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 300 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        chaque accord-cadre est ensuite reconductible de manière tacite au plus trois (3) fois, pour la même durée

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        existence d"une clause environnementale, voir article 12.11 du CCAP 23 001

      14. Title:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des équipements audio-visuels des salles de visioconférence, réunion et formation de la CNMSS

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        32321300
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        83000

      17. Description of the procurement:

        fourniture, installation, mise en oeuvre et maintenance associée des équipements audio-visuels des salles de visioconférence, réunion et formation de la CNMSS

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Garantie/maintenance tout compris / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Technique / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Développement durable / Weighting: 05
        Price - Weighting: 45
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 300 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        chaque accord-cadre est ensuite reconductible de manière tacite au plus trois (3) fois, pour la même durée

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:

        existence d"une clause environnementale, voir article 12.11 du CCAP 23 001

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        déclaration concernant le chiffre d"affaires global du candidat ou du chiffre d"affaires du domaine d"activité faisant l"objet du marché, portant sur les trois derniers exercices disponibles

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        certificat de qualification " courant faibles moyen gros tertiaire industrie " (Cfmgti2) ou équivalent pour le lot no1 ;Attestation de capacité 21.14 ; Raccordements électriques d"installations électroniques et informatiques ou équivalent pour le lot no1 ;Attestation de capacité 31.29 ; Raccordements électriques de ses propres installations ou équivalent pour le lot no1

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        liste des principales références datées, chiffrées et vérifiables, sur les trois dernières années dans le domaine du marché ou preuve par tous moyens des capacités et expériences dans le domaine objet du marché

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-03-17
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-03-20
      Local time: 09:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      existence d"une clause environnementale, voir article 12.11 du CCAP 23 001

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Toulon
        5 rue racine BP 40510
        Toulon
        83000
        France
        Contact person: 83000
        Telephone: +33 494727930
        E-mail: Greffe.ta-toulon@juradm.com
        Internet address: http://www.telerecours.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de Toulon
        5 rue racine BP 40510
        Toulon
        83000
        France
        Contact person: 83000
        Telephone: +33 494727930
        E-mail: Greffe.ta-toulon@juradm.com
        Internet address: http://www.telerecours.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-02-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru