Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Эстонии


Surgical instruments (Эстония - Тендер #41477122)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Эстония (другие тендеры и закупки Эстония)
Организатор тендера: Aktsiaselts Ida-Tallinna Keskhaigla
Номер конкурса: 41477122
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 21 545 382 (Российский рубль) Цена оригинальная: 365 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230602 12:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Aktsiaselts Ida-Tallinna Keskhaigla
      Ravi tn 18
      Tallinn
      10138
      Estonia
      Telephone: +372 6207432
      E-mail: info@itk.ee
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5824661/general-info
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5824661/tenders
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Ühekordse kasutusega operatsioonikomplektid (universaal ja angiograafia)

        Reference number: 263734
      2. Main CPV code:
        33169000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Ühekordse kasutusega universaal ja angiograafia operatsioonikomplektide ostmine vastavalt RHAD lisas I Tehniline kirjeldus-pakkumuse vorm kirjeldatule.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 365 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Universaalkomplekt

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33169000, 33140000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Ühekordse kasutusega universaaloperatsioonikomplektide ostmine vastavalt RHAD lisas I Tehniline kirjeldus-pakkumuse vorm kirjeldatule.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Angiograafia komplekt

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33169000, 33140000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Ühekordse kasutusega angiograafia operatsioonikomplektide ostmine vastavalt RHAD lisas I Tehniline kirjeldus-pakkumuse vorm kirjeldatule.

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 265 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ET
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 13:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Riigihangete vaidlustuskomisjon
        Tartu mnt 85
        Tallinn
        10115
        Estonia
        Contact person: 10115
        Telephone: +372 6113713
        E-mail: vako@fin.ee
        Internet address: https://fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigihanked/vaidlustusmenetlus
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Riigihangete vaidlustuskomisjon
        Tartu mnt 85
        Tallinn
        10115
        Estonia
        Contact person: 10115
        Telephone: +372 6113713
        E-mail: vako@fin.ee
        Internet address: https://fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigihanked/vaidlustusmenetlus
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Эстония

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Security services.

    05-05-2023 Security services.

    05-05-2023 Architectural, construction, engineering and inspection services.

    05-05-2023 Advertising and marketing services.

    05-05-2023 Payroll management services.

    05-05-2023 Construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru