Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Эстонии


Design and execution of research and development (Эстония - Тендер #41476983)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Эстония (другие тендеры и закупки Эстония)
Организатор тендера: Riigi Tugiteenuste Keskus
Номер конкурса: 41476983
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 7 378 555 (Российский рубль) Цена оригинальная: 125 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230605 12:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEconomic and financial affairs01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Riigi Tugiteenuste Keskus
      Lõkke tn 4
      Tallinn
      10122
      Estonia
      Telephone: +372 56626476
      E-mail: hanked@rtk.ee
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5689680/general-info
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5689680/tenders
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Economic and financial affairs
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Struktuurivahendite rakendusperioodi 2014-2020 järelhindamine Rahandusministeeriumile

        Reference number: 262209
      2. Main CPV code:
        73300000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Hindamise esemeks on teenus – hindamine, mille raames teostatud analüüsi tulemusena antakse hinnang perioodi 2014-2020 struktuurivahendite rakendamise tõhususele, tulemuslikkusele ja mõjule ning tuuakse välja struktuuritoetuste lisandväärtus ja sünergia ning täiendavus Euroopa Maaelu Arengu Euroopa Põllumajandusfondi ning Euroopa Merendus- ja Kalandusfondi rakenduskavaga. Hinnang antakse lisaks struktuurifondide mõjule ja ESI fondide koondmõjule konkurentsivõime kava „Eesti 2020“ eesmärkide saavutamisel ka panusele strateegiasse „Euroopa 2020“.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 125 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        73300000, 73200000, 73110000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Hindamise esemeks on teenus – hindamine, mille raames teostatud analüüsi tulemusena antakse hinnang perioodi 2014-2020 struktuurivahendite rakendamise tõhususele, tulemuslikkusele ja mõjule ning tuuakse välja struktuuritoetuste lisandväärtus ja sünergia ning täiendavus Euroopa Maaelu Arengu Euroopa Põllumajandusfondi ning Euroopa Merendus- ja Kalandusfondi rakenduskavaga. Hinnang antakse lisaks struktuurifondide mõjule ja ESI fondide koondmõjule konkurentsivõime kava „Eesti 2020“ eesmärkide saavutamisel ka panusele strateegiasse „Euroopa 2020“.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Tehniline lahendus / Weighting: 70.0
        Price - Weighting: 30.0
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 125 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 14
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        2014-2020.13.01.15-0006

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ET
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 13:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Hankija ei jaga riigihanget osadeks ja sõlmib teenuse osutamiseks hankelepingu ühe pakkujaga, sest hangitav Struktuurivahendite rakendusperioodi 2014-2020 järelhindamise analüüsi läbiviimine on funktsionaalselt koostoimiv ja sama eesmärgi saavutamiseks vajalik teenus. Teenuse osutamine ühe pakkuja poolt tagab hankija rahaliste vahendite otstarbeka ja säästliku kasutamise. Samuti võimaldab see rahaliste vahendite kokkuhoidu tugiteenuste arvelt.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Riigihangete vaidlustuskomisjon
        Tartu mnt 85
        Tallinn
        10115
        Estonia
        Contact person: 10115
        Telephone: +372 6113713
        E-mail: vako@fin.ee
        Internet address: https://fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigihanked/vaidlustusmenetlus
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Riigihangete vaidlustuskomisjon
        Tartu mnt 85
        Tallinn
        10115
        Estonia
        Contact person: 10115
        Telephone: +372 6113713
        E-mail: vako@fin.ee
        Internet address: https://fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused-kinnisvara/riigihanked/vaidlustusmenetlus
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Эстония

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Postal and telecommunications services.

    05-05-2023 Construction work.

    05-05-2023 Insurance services.

    05-05-2023 Architectural, engineering and planning services.

    05-05-2023 Courier services.

    05-05-2023 Flatwork.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru