Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Бельгии


Servers (Бельгия - Тендер #43821349)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Бельгия (другие тендеры и закупки Бельгия)
Организатор тендера: UZ Leuven
Номер конкурса: 43821349
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 65 521 572 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 110 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230816 10:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      UZ Leuven
      Herestraat 49
      Leuven
      3000
      Belgium
      Telephone: +32 16345253
      E-mail: overheidsopdrachten.aankoop@uzleuven.be
      Fax: +32 16347460
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://liquidfiles.uzleuven.be/message/MsIMpJ1jRgsTH9ipQvLYXh
      Additional information can be obtained from Aankoop
      MB
      Herestraat 49
      Leuven
      3000
      Belgium
      Contact person: 3000
      Telephone: +32 16342807
      E-mail: joris.2.wouters@uzleuven.be
      Fax: +32 16347460
      Internet address(es):
      Main address: www.uzleuven.be
      electronically via: https://eten.publicprocurement.be

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Universitair ziekenhuis
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Onderhoud van servers (HPE en Oracle Sparc)

        Reference number: P7703-P7704
      2. Main CPV code:
        48820000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        De opdrachtgever wenst onderhoud aan te kopen voor HPE Blade en Oracle Sparc servers.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 110 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Onderhoud op HPE Blade servers

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        48820000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        UZ Leuven, Herestraat 49 te 3000 Leuven

      4. Description of the procurement:

        zie II.2.1

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Bijkomende diensten / Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Onderhoud op Oracle Sparc servers

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        48820000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        UZ Leuven, Herestraat 49 te 3000 Leuven

      17. Description of the procurement:

        zie II.2.1

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Bijkomende diensten / Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 70
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 510 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

        Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

        1. een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        1. Minimaal een omzet van 1.200.000 euro

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

        1. een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.

        2. een vermelding van de relatie met de producent van servers (partnership level) van de inschrijver

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        1. Minimaal 3 relevante referenties

        2. Perceel 1: minimaal HP minimum Gold partner

        Perceel 2: minimaal de volgende tracks: Cloud build / Cloud Sell / Cloud Service / License and Hardware

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-16
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2024-02-12
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-16
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:

      -Klik op de link in deze publicatie binnen afdeling (I.3

      OF

      -stuur een mail naar overheidsopdrachten.aankoop@uzleuven.be

      De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank van Eerste Aanleg - Afdeling Leuven
        Ferdinand Smoldersplein 5
        Leuven
        3000
        Belgium
        Contact person: 3000
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Бельгия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Liquid dielectric transformers.

    17-07-2023 Canteen and catering services.

    17-07-2023 Construction work for water and sewage pipelines.

    17-07-2023 Landscaping work.

    17-07-2023 Facade work.

    17-07-2023 Sports facilities operation services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru