Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Бельгии


Computer-related equipment (Бельгия - Тендер #43034105)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Бельгия (другие тендеры и закупки Бельгия)
Организатор тендера: Scholengroep Kempen
Номер конкурса: 43034105
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 885 426 655 (Российский рубль) Цена оригинальная: 15 000 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061720230724 10:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Scholengroep Kempen
      Grote Markt 52
      Turnhout
      2300
      Belgium
      E-mail: paul@documentmapping.com
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=486079
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Scholengroep+Kempen-SGRFLUXUS%2F2023%2FICT-F02

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Scholengroep
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        ICT hardware en dienstverlening inclusief verzekering ter ondersteuning van de digitalisering van de scholen

        Reference number: Scholengroep Kempen-SGRFLUXUS/2023/ICT-F02_0
      2. Main CPV code:
        30230000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        De opdracht betreft een gemengde opdracht leveringen en diensten onder vorm van een raamovereenkomst. Hiervoor kiest de aanbestedende overheid op grond van het artikel 36 van de WOO voor de openbare procedure als plaatsingsprocedure van de RO.

        Deze opdracht handelt in het kader van een raamovereenkomst met maximaal 3 opdrachtnemers waarbij niet alle voorwaarden bepaald werden en waarbij, naargelang de specifieke behoefte, de deelopdrachten in deze raamovereenkomst opnieuw opengesteld worden voor mededinging (via mini-competitie of rechtstreeks onder voorwaarden via cascadesysteem). Iedere deelopdracht die hieruit ontstaat kan op zijn beurt opnieuw een looptijd hebben van 4 jaar.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 15 000 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        alle scholen aangesloten bij scholengroep Fluxus

      4. Description of the procurement:

        ICT hardware en dienstverlening inclusief verzekering ter ondersteuning van de digitalisering van de scholen

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 15 000 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Indien de aanbieder referenties of extra dienstverlening in het gamma heeft die als logische aanvulling kunnen gezien worden aan de opdracht is het belangrijk dat de aanbieder deze eveneens opneemt in zijn offerte alsook met een transparante prijspolitiek. Zie ook gunningscriterium 3 Product catalogus en breedte van het aangeboden gamma.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 3
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank eerste aanleg Antwerpen, afdeling Turnhout
        Kasteelplein 1
        Turnhout
        2300
        Belgium
        Contact person: 2300
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-17

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Бельгия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru