Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Business services: law, marketing, consulting, recruitment, printing and security (Австрия - Тендер #43033636)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Bund (Republik Österreich) Bundesministerium für Land- und Forstwirtschaft, Regionen und Wasserwirtschaft Sektion I - Wasserwirtschaft Öffentlichkeitsarbeit Wasser im Auftrag der Abteilung Nationale und internationale Wasserwirtschaft
Номер конкурса: 43033636
Дата публикации: 22-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061920230731 12:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEnvironment01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Bund (Republik Österreich) Bundesministerium für Land- und Forstwirtschaft, Regionen und Wasserwirtschaft Sektion I - Wasserwirtschaft Öffentlichkeitsarbeit Wasser im Auftrag der Abteilung Nationale und internationale Wasserwirtschaft
      Stubenring 1
      Wien
      1010
      Austria
      Telephone: +43 153231510
      E-mail: office@estermann-pock.at
    2. Joint procurement
    3. Communication
      Access to the procurement documents is restricted. Further information can be obtained at
      https://estermann-pock.vergabeportal.at/Detail/155178
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://estermann-pock.vergabeportal.at/Detail/155178

    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Environment
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Wasserzukunft Österreich 2023 bis 2028

      2. Main CPV code:
        79000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Erbringung öffentlichkeitswirksamer Aufgaben zur Projektkoordination der Plattformen „wasseraktiv.at“ und „generationblue.at“

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Wien

      4. Description of the procurement:

        Das Ausschreibungsziel besteht im Abschluss eines Dienstleistungsvertrages über die Erbringung öffentlichkeitswirksamer Aufgaben für die Projektkoordination der Plattformen „wasseraktiv.at“ und „generationblue.at“, die unter dem Titel „Wasserzukunft Österreich“ zusammengefasst werden. Der künftige Auftragnehmer ist dabei im Wesentlichen für die Betreuung und Weiterentwicklung der beiden Wasserplattformen für den Zeitraum von Oktober 2023 bis September 2028 verantwortlich. Für weitere Details siehe Ausschreibungsunterlagen.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Siehe Ausschreibungsunterlagen.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 12:00
      Place:
      Information about authorised persons and opening procedure:

      Die Angebotsöffnung findet nach Ablauf der Angebotsfrist statt. Diese Angebotsöffnung ist gemäß § 133 Abs 4 BVergG nicht öffentlich, sodass eine Teilnahme von Vertretern des Bieters nicht möglich ist.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic payment will be used
    3. Additional information

      Die Angebotsöffnung findet nach Ablauf der Angebotsfrist statt. Diese Angebotsöffnung ist gemäß § 133 Abs 4 BVergG nicht öffentlich, sodass eine Teilnahme von Vertretern des Bieters nicht möglich ist.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Bundesverwaltungsgericht
        Erdbergstraße 192-196
        Wien
        1030
        Austria
        Contact person: 1030
        E-mail: einlaufstelle@bvwg.gv.at
        Internet address: https://www.bvwg.gv.at/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Miscellaneous food products.

    22-06-2023 Miscellaneous food products.

    22-06-2023 Miscellaneous food products.

    22-06-2023 Pharmaceutical products.

    22-06-2023 Building completion work.

    22-06-2023 General liability insurance services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru