Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Joinery and carpentry installation work (Австрия - Тендер #41477160)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Bundesimmobiliengesellschaft m.b.H.
Номер конкурса: 41477160
Дата публикации: 05-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230605 10:00OtherContract noticeWorksOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01A0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Bundesimmobiliengesellschaft m.b.H.
      Trabrennstraße 2c
      Wien
      1020
      Austria
      Telephone: +43 502444031
      E-mail: christine.lath@big.at
      Fax: +43 502444704
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://big.vergabeportal.at/Detail/150989
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://big.vergabeportal.at/Detail/150989
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Sontiges
    5. Main activity:
      Other activity: Immobilienbewirtschaftung
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        1090 Wien, Mariannengasse 4-6, MCM Med Uni Campus, Funktionssanierung - Tischlerarbeiten

      2. Main CPV code:
        45420000
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        Errichtung MedUni Campus Mariannengasse (MCM). Dabei werden in dicht verbautem Gebiet bestehende Gebäude, welche zum Teil unter Denkmalschutz stehen, umgebaut, zum Teil abgebrochen, Teile zugebaut bzw. ergänzt

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45421000, 45422000, 45421131, 45432210, 45421152
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        1090 Wien, Mariannengasse 4-6

      4. Description of the procurement:

        Die Ausschreibung umfasst folgende Tätigkeiten: Lieferung und Montage von Wandverkleidungen und Akustikelementen; Lieferung und Montage von Innenfensterbänken und Ablageflächen; Lieferung und Montage von Strahlenschutz-Schiebeelemente und Türelemente mit Strahlenschutzanforderungen; Lieferung und Montage von Sanitärtrennwandanlagen; Lieferung und Montage von Türelementen mit Holztürblätter

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 44
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 10:00
      Place:
      Information about authorised persons and opening procedure:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Bundesverwaltunggericht
        Wien
        1030
        Austria
        Contact person: 1030
        E-mail: einlaufstelle@bvwg.gv.at
        Internet address: www.bvwg.gv.at
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Computer servers.

    05-05-2023 Floor-laying work.

    05-05-2023 Infantry fighting vehicles.

    05-05-2023 Workstations.

    05-05-2023 Cargo handling and storage services.

    05-05-2023 Office supplies.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru