Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Швейцарии


Floor-covering work (Швейцария - Тендер #39065721)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Швейцария (другие тендеры и закупки Швейцария)
Организатор тендера: Bezirk Höfe
Номер конкурса: 39065721
Дата публикации: 08-03-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Bezirk Höfe
      Verenastrasse 4b
      Wollerau
      8832
      Switzerland
      E-mail: gaby.steinegger@hoefe.ch
    2. Joint procurement
    3. Communication
      Access to the procurement documents is restricted. Further information can be obtained at
      http://www.simap.ch/shabforms/servlet/Search?NOTICE_NR=1319945
      Additional information can be obtained from the abovementioned address
      Bezirkskanzlei Höfe
      Verenastrasse 4b
      Wollerau
      8832
      Switzerland
      Contact person: 8832
      E-mail: gaby.steinegger@hoefe.ch
      Internet address(es):
      Main address: https://www.simap.ch
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Sanierung/Umnutzung Rathaus sowie Neubau Justizgebäude Leutschen, 8807 Freienbach SZ

      2. Main CPV code:
        45432130
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        Rathaus (Umnutzung und Sanierung) sowie Justizgebäude (Neubau): Terrazzobeläge aus Zementmörtel

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Rebhaldenstrasse 15, 8807 Freienbach

      4. Description of the procurement:

        Rathaus (Umnutzung und Sanierung) sowie Justizgebäude (Neubau): Terrazzobeläge aus Zementmörtel

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-05-08
        End: 2024-12-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-12
      Local time: 16:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-12
      Local time: 16:15
      Place:

      Bezirkskanzlei Höfe, Verenastr. 4b, 8832 Wollerau

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Baukostenplannummer (BKP): 2815 Bodenbeläge aus Kunststein

      Normpositionen-Katalog (NPK): 662 Bodenbeläge aus Zement, Magnesia, Kunstharz und Bitumen

      Teilangebote sind nicht zugelassen.

      Geschäftsbedingungen: Gemäss Ausschreibungsunterlagen.

      Verhandlungen: Es werden keine Begehungen durchgeführt.

      Grundsätzliche Anforderungen: Das Verfahren richtet sich nach der Interkantonalen Vereinbarung über das öffentliche Beschaffungswesen vom 15. November 2019 (IVöB, SRSZ 430.120.1). Die Auftraggeberin vergibt öffentliche Aufträge für Leistungen in der Schweiz nur an Anbieterinnen und Anbieter, welche die Einhaltung der Arbeitsschutzbestimmungen und der Arbeitsbedingungen für Arbeitnehmer und Arbeitnehmerinnen, die Lohngleichheit für Mann und Frau sowie die Einhaltung der rechtlichen Vorschriften zum Schutz der Umwelt und zur Erhaltung der natürlichen Ressourcen gewährleisten.

      Rechtsmittelbelehrung: Gegen diese Ausschreibung kann innert 20 Tagen seit der Publikation auf simap.ch beim Verwaltungsgericht des Kantons Schwyz schriftlich Beschwerde erhoben werden. Die Beschwerde muss einen Antrag, eine Darstellung des Sachverhaltes sowie eine Begründung enthalten. Diese Ausschreibung ist beizulegen. Es gelten keine Gerichtsferien. (Art. 56 IVöB).

      Schlusstermin / Bemerkungen: Eingang am Eingabeort massgebend (nicht Poststempel). Die Angebote müssen schriftlich und verschlossen eingereicht werden und mit der Aufschrift "Preiseingabe Rathaus und Justizgebäude BKP 281.5" versehen sein.

      Bemerkungen (Termin für schriftliche Fragen)Fragen sind per E-Mail an kalkulation@froehlicharchitektur.ch zu richten.

      Nationale Referenz-Publikation: Simap vom 03.03.2023 , Dok. 1319945Gewünschter Termin für schriftliche Fragen bis: 17.03.2023.

      Ausschreibungsunterlagen sind verfügbar ab07.03.2023

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Bundesverwaltungsgericht
        Postfach
        St. Gallen
        9023
        Switzerland
        Contact person: 9023
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Швейцария

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Passenger cars.

    08-03-2023 Repair and maintenance services of building installations.

    08-03-2023 Construction work.

    08-03-2023 Nursing home construction work.

    08-03-2023 Miscellaneous engineering services.

    08-03-2023 Structural shell work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru