Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Швеции


Locks (Швеция - Тендер #46040462)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Швеция (другие тендеры и закупки Швеция)
Организатор тендера: Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp AB
Номер конкурса: 46040462
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 38 024 533 (Российский рубль) Цена оригинальная: 7 000 000 (Шведская крона)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231009 23:59Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp AB
      Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp AB Box 2022
      Helsingborg
      250 02
      Sweden
      Telephone: +46 104909700
      E-mail: lars.klaar@effso.se
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.kommersannons.se/elite/Notice/NoticeDispatch.aspx?NoticeId=73978
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.kommersannons.se/elite/Notice/NoticeDispatch.aspx?NoticeId=73978
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Other activity: Vatten och avlopp
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        RAMAVTAL ELEKTRONISKT NYCKEL OCH LÅSSYSTEM

        Reference number: NSVA 23/00080
      2. Main CPV code:
        44521100
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        NSVA AB skall upphandla en entreprenör enligt Ramavtal förfarande. Kommande uppdrag/objekt innefattar leverans av produkter för montage av beställaren i egen regi eller en del objekt kan innefattas av projektering, leverans, installation, driftsättning. Entreprenören skall utbilda beställaren så att beställaren kan programmera och vid behov installera det elektroniska lås och nyckelsystemet.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 7 000 000.00 SEK
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        44521100, 44521120, 98395000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Sverige

      4. Description of the procurement:

        NSVA AB skall upphandla en entreprenör enligt Ramavtal förfarande. Kommande uppdrag/objekt innefattar leverans av produkter för montage av beställaren i egen regi eller en del objekt kan innefattas av projektering, leverans, installation, driftsättning. Entreprenören skall utbilda beställaren så att beställaren kan programmera och vid behov installera det elektroniska lås och nyckelsystemet.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 7 000 000.00 SEK
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-11-15
        End: 2024-11-15
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Ramavtalstid ett (1) år med möjlighet till förlängning maximalt 36 månader med principen av förlängning med ett (1) år åt gången.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:
        Variants will be accepted: Tenders must be presented in the form of electronic catalogues or include an electronic catalogue
      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Se upphandlingsdokumenten

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Se upphandlingsdokumenten

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-09
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      SV
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2024-01-09
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-10
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Förvaltningsrätten i Malmö
        Kalendegatan 6
        Malmö
        21135
        Sweden
        Contact person: 21135
        Telephone: +46 40353500
        E-mail: forvaltningsrattenimalmo@dom.se
        Fax: +46 40972490
        Internet address: www.forvaltningsrattenimalmo.domstol.se
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Швеция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Surface work for highways.

    12-09-2023 Central-heating installation work.

    12-09-2023 Facade work.

    12-09-2023 Computer equipment and supplies.

    12-09-2023 Computer equipment and supplies.

    12-09-2023 Carriageway resurfacing works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru