Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Insurance services (Испания - Тендер #49412672)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gobierno de Navarra-Servicio de Patrimonio
Номер конкурса: 49412672
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 631 604 347 (Российский рубль) Цена оригинальная: 10 700 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240102 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gobierno de Navarra-Servicio de Patrimonio
      Yanguas y Miranda, 27 - 1º
      Pamplona
      31003
      Spain
      Telephone: +34 848422973
      E-mail: sbainesz@navarra.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://portalcontratacion.navarra.es/es/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://portalcontratacion.navarra.es/es/
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        póliza del seguro de responsabilidad patrimonial y de la póliza de seguro de daños materiales, de la Administración de la Comunidad Foral de Navarra, del Parlamento de Navarra, y...

        Reference number: 0005-CP01-2023-000157
      2. Main CPV code:
        66510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Póliza del seguro de responsabilidad patrimonial y póliza de seguro de daños materiales, de la Administración de la Comunidad Foral de Navarra, del Parlamento de Navarra, y de la Cámara de Comptos

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 10 700 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        lote I seguro de responsabilidad patrimonial

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        66516400
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Comunidad Foral de Navarra

      4. Description of the procurement:

        Seguro de responsabilidad civil general

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 5 000 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-02-01
        End: 2025-01-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibles prórrogas anuales hasta el día 31 de enero de 2029 (periodo inicial + 4 prórrogas anuales)

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lote 2: Seguro de Daños Materiales

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        66515000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Comunidad Foral de Navarra

      17. Description of the procurement:

        Seguro de daños materiales

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 5 700 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-02-01
        End: 2025-01-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibles prórrogas anuales hasta el día 31 de enero de 2029. Periodo inicial + 4 posibles prórrogas anuales

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Registro de entidades aseguradoras y reaseguradoras

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Lenguaje no sexista.

        Detalladas en los pliegos.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-02
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-02
      Local time: 13:00
      Place:

      Procedimiento interno a través de PLENA

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Navarra
        Pamplona
        Spain
        Internet address: https://portalcontratacion.navarra.es/es/tribunal-administrativo-de-contratos-publicos-de-navarra
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Recurso de alzada ante el Consejero de Economía y Hacienda en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de la misma, de conformidad con los artículos 126 de la Ley Foral 11/2019,de 11 de marzo de la Administración de la Comunidad Foral de Navarra y de su sector público institucional y 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o bien, con carácter potestativo y sustitutivo de otros recursos, reclamación en materia de contratación pública, en el plazo de diez días naturales, ante el Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Navarra, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 122 de la Ley Foral 2/2018, de 13 de abril, de Contratos Públicos de Navarra.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Recurso de alzada ante el Consejero de Economía y Hacienda en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de la misma, de conformidad con los artículos 126 de la Ley Foral 11/2019,de 11 de marzo de la Administración de la Comunidad Foral de Navarra y de su sector público institucional y 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o bien, con carácter potestativo y sustitutivo de otros recursos, reclamación en materia de contratación pública, en el plazo de diez días naturales, ante el Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Navarra, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 122 de la Ley Foral 2/2018, de 13 de abril, de Contratos Públicos de Navarra.

        Secretaría Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Navarra
        Pamplona
        Spain
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Architectural and related services.

    20-12-2023 Road construction works.

    20-12-2023 Urban solid-refuse collection services.

    20-12-2023 Spectrometers.

    20-12-2023 Motorway construction works.

    20-12-2023 Heating works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru