Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Artificial parts of the heart (Испания - Тендер #49412419)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Servicio Madrileño de la Salud, Hospital Universitario Ramón y Cajal
Номер конкурса: 49412419
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 151 466 986 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 566 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240122 18:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Servicio Madrileño de la Salud, Hospital Universitario Ramón y Cajal
      Carretera Colmenar Viejo, Kilómetro 9,100
      Madrid
      28034
      Spain
      Telephone: +34 913369052
      E-mail: gesecocon.hrc@salud.madrid.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.madrid.org/contratospublicos
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?SkinName=hospitaluniversitarioramonycajal

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        2023000065: Adquisición de Prótesis en posición aórtica (TAVI), con destino al Servicio de Cardiología-Unidad de Hemodinámica adultos para cubrir las necesidades del Hospital U. Ramón y Cajal

        Reference number: 2023000065
      2. Main CPV code:
        33184300
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        2023000065: Adquisición de Prótesis en posición aórtica (TAVI), con destino al Servicio de Cardiología-Unidad de Hemodinámica adultos para cubrir las necesidades del Hospital Universitario Ramón y Cajal

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 566 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Almacén General planta -4D

      4. Description of the procurement:

        2023000065: Adquisición de Prótesis en posición aórtica (TAVI), con destino al Servicio de Cardiología-Unidad de Hemodinámica adultos para cubrir las necesidades del Hospital Universitario Ramón y Cajal

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Evaluables de forma automática por aplicación de fórmulas / Weighting: 30
        Price - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 6 158 400.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Duración máxima del contrato incluidas las prórrogas: veinticuatro meses

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        La prórroga se acordará por el órgano de contratación y será obligatoria para el empresario, siempre que su preaviso se produzca al menos con dos meses de antelación a la finalización del plazo de duración del contrato (artículo 29.2 LCSP).

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Ver Pliego de Cláusulas Administrativas y Pliego Técnico del expediente

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Ver Pliego de Cláusulas Administrativas y Pliego Técnico del expediente

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Ver Pliego de Cláusulas Administrativas y Pliego Técnico del expediente

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Ver Pliego de Cláusulas Administrativas y Pliego Técnico del expediente

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-22
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-31
      Local time: 11:50
      Place:

      Hospital Universitario Ramón y Cajal. Mesa contratación virtual, a través de la plataforma electrónica Vortal. Conforme el art. 157.4 de la LCSP, la apertura de ofertas no es pública

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVO DE CONTRATACIÓN PÚBLICA DE LA COMUNIDAD DE MADRID
        Madrid
        28034
        Spain
        Contact person: 28034
        Telephone: +34 913369052
        E-mail: gesecocon.hrc@salud.madrid.org
        Internet address: www.hrc.es
      2. Body responsible for mediation procedures
        Dirección Gerencia del Hospital Universitario Ramón y Cajal
        Madrid
        Spain
        Internet address: www.comunidad.madrid/hospital/ramónycajal/
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Conforme se especifica en el pliego de clausulas administrativas particulares

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Conforme se especifica en el pliego de clausulas administrativas particulares

        UNIDAD DE CONTRATACIÓN-HOSPITAL UNIVERSITARIO RAMÓN Y CAJAL
        Madrid
        Spain
        Telephone: +34 913369052
        E-mail: gesecocon.hrc@salud.madrid.org
        Internet address: www.comunidad.madrid/hospitgal/ramonycajal
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Software support services.

    20-12-2023 Repair and maintenance services.

    20-12-2023 Pharmaceutical products.

    20-12-2023 Tipper trucks.

    20-12-2023 Office block construction work.

    20-12-2023 Special medical building construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru