Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Personnel services except placement and supply services (Испания - Тендер #49412231)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: AENA, S.M.E., S.A.
Номер конкурса: 49412231
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 22 156 917 (Российский рубль) Цена оригинальная: 375 360 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240117 23:59OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AENA, S.M.E., S.A.
      C/ PEONÍAS, 12 Registro General
      MADRID
      28042
      Spain
      Telephone: +34 913212710
      E-mail: tramitacion_expedientes@aena.es
      Fax: +34 913212712
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.aena.es
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://share.aena.es/index.php/s/LooixUnkiN6PgwC

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: SOCIEDAD MERCANTIL ESTATAL
    5. Main activity:
      Other activity: ACTIVIDAD AEROPORTUARIA
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SERVICIO DE ELABORACIÓN, GESTIÓN DE RECLAMACIONES Y RENOVACIÓN DEL BANCO DE PREGUNTAS Y SUPUESTOS TEÓRICO-PRÁCTICOS DE PROCESOS SELECTIVOS C-F

        Reference number: DRH-597/2023
      2. Main CPV code:
        79630000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        SERVICIO DE ELABORACIÓN, GESTIÓN DE RECLAMACIONES Y RENOVACIÓN DEL BANCO DE PREGUNTAS Y SUPUESTOS TEÓRICO-PRÁCTICOS DE PROCESOS SELECTIVOS C-F

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 375 360.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        SERVICIO DE ELABORACIÓN, GESTIÓN DE RECLAMACIONES Y RENOVACIÓN DEL BANCO DE PREGUNTAS Y SUPUESTOS TEÓRICO-PRÁCTICOS DE PROCESOS SELECTIVOS C-F

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 93 840.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Con posibilidad de tres prórrogas de un año cada una.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        VER PLIEGO DE CLÁUSULAS PARTICULARES

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-17
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-02-06
      Local time: 10:30
      Place:

      Acto de apertura de ofertas económicas no público por medios exclusivamente electrónicos, de acuerdo a la legislación aplicable vigente.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avda General Perón, 38, 8ª Pl.
        MADRID
        28071
        Spain
        Contact person: 28071
        Telephone: +34 913491319
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru