Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Health and safety services (Испания - Тендер #48110701)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Barcelona d"Infraestructures Municipals, SA
Номер конкурса: 48110701
Дата публикации: 15-11-2023
Сумма контракта: 531 255 993 (Российский рубль) Цена оригинальная: 9 000 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231214 13:00Regional or local Agency/OfficeContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Barcelona d"Infraestructures Municipals, SA
      Calle Rambla Poblenou 154, planta 3-4
      Barcelona
      08018
      Spain
      E-mail: jirala.bimsa@bcn.cat
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/perfil/BCN_BIMSA
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://licitacions.bcn.cat/organismos/26

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local agency/office
    5. Main activity:
      Other activity: obras, servicios, suministros
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        ACUERDO MARCO COORDINACIÓN DE SEGURIDAD Y SALUD EN OBRAS DE URBANIZACIÓN E INFRAESTRUCTURAS GESTIONADAS POR BARCELONA DE INFRAESTRUCTURAS MUNICIPALES, S.A. OBRAS VEC MENOR O IGUAL A 5.000.000,00.-€

        Reference number: 600.2023.013
      2. Main CPV code:
        71317200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        ACUERDO MARCO RELATIVO A LOS SERVICIOS DE COORDINACIÓN DE SEGURIDAD Y SALUD EN OBRAS DE URBANIZACIÓN E INFRAESTRUCTURAS GESTIONADAS POR BARCELONA DE INFRAESTRUCTURAS MUNICIPALES, S.A. PARA OBRAS DE VALOR ESTIMADO MENOR O IGUAL A 5.000.000,00.-€ (IVA NO INCLUIDO), CON MEDIDAS DE CONTRATACIÓN PÚBLICA SOSTENIBLE. LOTE NÚM. 1: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO HASTA 499.999,99.-€. LOTE NÚM. 2: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 500.000,00.-€ HASTA 1.999.999,99.-€. LOTE NÚM. 3: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 2.000.000,00.-€ HASTA 5.000.000,00.-€

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 9 000 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        LOTE NÚM. 1: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO HASTA 499.999,99.-€

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        71317200
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        LOTE NÚM. 1: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO HASTA 499.999,99.-€

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 200 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        VER PLIEGO

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        LOTE NÚM. 2: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 500.000,00.-€ HASTA 1.999.999,99.-€.

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        71317200
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        LOTE NÚM. 2: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 500.000,00.-€ HASTA 1.999.999,99.-€.

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 300 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        VER PLIEGO

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
      27. Title:

        LOTE NÚM. 3: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 2.000.000,00.-€ HASTA 5.000.000,00.-€

        Lot No: 3
      28. Additional CPV code(s):
        71317200
      29. Place of performance:
      30. Description of the procurement:

        LOTE NÚM. 3: RELATIVO A LOS SERVICIOS OBJETO DEL PRESENTE ACUERDO MARCO PARA OBRAS CON VALOR ESTIMADO DE 2.000.000,00.-€ HASTA 5.000.000,00.-€

      31. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      32. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 500 000.00 EUR
      33. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        VER PLIEGO

      34. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      35. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      36. Information about options:
        Options: no
      37. Information about electronic catalogues:

      38. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      39. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-14
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-14
      Local time: 13:05
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL CATALÁN DE CONTRATOS DEL SECTOR PUBLICO
        BARCELONA
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures
        TRIBUNAL CATALÁN DE CONTRATOS DEL SECTOR PUBLICO
        Barcelona
        Spain
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        CONTRATO SUJETO A RECURSO ESPECIAL EN MATERIA DE CONTRATACIÓN

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        CONTRATO SUJETO A RECURSO ESPECIAL EN MATERIA DE CONTRATACIÓN

        BARCELONA DE INFRAESTRUCTURES MUNICIPALS, SA
        Barcelona
        Spain
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru