Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Office-support services (Испания - Тендер #48030010)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Subdirección General de Análisis Presupuestario y Gestión Financiera del Instituto de Mayores y Servicios Sociales
Номер конкурса: 48030010
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 16 359 438 (Российский рубль) Цена оригинальная: 277 145 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231127 23:59Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderSocial protection01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Subdirección General de Análisis Presupuestario y Gestión Financiera del Instituto de Mayores y Servicios Sociales
      Ginzo de Limia 58 c/v Avda. Ilustración s/n
      Madrid
      28029
      Spain
      Telephone: +34 917033749
      E-mail: area.contratacion.inversiones@imserso.es
      Fax: +34 917033755
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=sSPA5lhbm2NxseVhcqrkhw%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Social protection
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de telefonía, recepción y almacén para el Centro de Referencia Estatal de Atención a Personas con Grave Discapacidad de San Andrés del Rabanedo (León)

        Reference number: 887/2023
      2. Main CPV code:
        79500000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Procedimiento abierto

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 277 145.21 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        CRE de Discapacidad y DependenciaCalle Limonar de Cuba s/n. San Andrés del Rabanedo (León). 24010

      4. Description of the procurement:

        Procedimiento abierto

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 277 145.21 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        PRÓRROGA: No. Apartado 5 del PCAP.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:
        Variants will be accepted: Tenders must be presented in the form of electronic catalogues or include an electronic catalogue
      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 230954.34. Expresión: Importe mínimo exigido: 230.954,34 euros

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        - Medidas de gestión medioambiental

        - Maquinaria, material y equipo técnico para la ejecución del contrato

        - Instalaciones técnicas y medidas para garantizar la calidad

        - Certificados de control de calidad expedidos por los institutos o servicios oficiales

        - Indicación de la parte del contrato que se pretende subcontratar

        - Otros

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 230954.34. Expresión: Importe mínimo exigido:230.954,34 euros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: ANEXO 1B

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Debido al inicio del procedimiento de resolución del contrato administrativo 362/2020, Lote 4, conforme al art 211.1 i) LCSP

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-27
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-11-30
      Local time: 10:00
      Place:

      Imserso

      Datos de Dirección:

      Calle: Avenida de la Ilustracion s/n c/v a Calle Ginzo de Limia, 58

      CP: 28029

      Población: Madrid

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-ES/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Repair and maintenance services of medical equipment.

    13-11-2023 Repair and maintenance services of medical equipment.

    13-11-2023 Industrial machinery.

    13-11-2023 Construction work.

    13-11-2023 Engineering services.

    13-11-2023 Guard services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru