Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Cargo handling and storage services (Испания - Тендер #48029974)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Rectorado de la Universidad Pablo de Olavide
Номер конкурса: 48029974
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 41 636 362 (Российский рубль) Цена оригинальная: 705 361 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231213 23:59OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rectorado de la Universidad Pablo de Olavide
      Carretera de Utrera Km 1
      Sevilla
      41013
      Spain
      Telephone: +34 954349213
      E-mail: contratacion@admon.upo.es
      Fax: +34 954349087
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=jIAFJ1zyGP3IGlsa0Wad%2Bw%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Otras Entidades del Sector Público
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Contratación de Servicios de Almacén, Mudanzas y Mensajería Personalizada, en la Universidad Pablo de Olavide

        Reference number: SE.21/23
      2. Main CPV code:
        63100000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Contratación de Servicios de Almacén, Mudanzas y Mensajería Personalizada

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 705 361.16 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        64120000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Universidad Pablo de OlavideCarretera de Utrera, km 1. Sevilla. 41013

      4. Description of the procurement:

        Contratación de Servicios de Almacén, Mudanzas y Mensajería Personalizada

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 25
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 45
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 705 361.16 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Anual, hasta un máximo de dos años.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Estar prerregistrado en el ROLECE, y declarar que no ha habido modificaciones en los datos registrados

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Seguro de indemnización

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Eliminar desigualdades entre el hombre y la mujer. Descripción: Según Pliego de Prescripciones Técnicas

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Según Pliego de Prescripciones Técnicas

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-13
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-23
      Local time: 03:00
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Universidad Pablo de Olavide-Rectorado
        Carretera de Utrera, km. 1
        Sevilla
        41013
        Spain
        Contact person: 41013
        Telephone: +034 954349200
        E-mail: registro@upo.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Pharmaceutical products.

    13-11-2023 Pharmaceutical products.

    13-11-2023 Pharmaceutical products.

    13-11-2023 Pharmaceutical products.

    13-11-2023 Pharmaceutical products.

    13-11-2023 Snow-clearing services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru