Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Forestry services (Испания - Тендер #48029890)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Ajuntament d"Olivella
Номер конкурса: 48029890
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 39 941 774 (Российский рубль) Цена оригинальная: 676 653 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231207 15:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ajuntament d"Olivella
      carrer Major s/n
      Olivella
      08818
      Spain
      Telephone: +34 938968000
      E-mail: rosa.sanchez@olivella.cat
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractaciopublica.cat/ca/perfils-contractant/detall/1566998?categoria=0
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de prevención de incendios forestales consistentes en el mantenimiento de las franjas perimetrales y de las zonas verdes de las urbanizaciones.

        Reference number: 1403-1743/2023
      2. Main CPV code:
        77200000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        La contratación tiene por objeto la limpieza forestal y la prevención de incendios forestales, consistentes en el mantenimiento de las franjas perimetrales de protección contra incendios forestales en las urbanizaciones, así como el mantenimiento de las zonas verdes.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 676 653.36 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        77310000, 77312000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Olivella. Comarca del Garraf. Provincia de Barcelona

      4. Description of the procurement:

        la contratación tiene por objeto la limpieza forestal y la prevención de inendios forestales, consistentes en el mantenimiento de franjas perimetrales de protección contra incendios en las urbanizaciones así como el mantenimiento de las zonas verdes. Información contenida en los pliegos administrativos y técnicos.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 676 653.36 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        1+1

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Los contenidos en los pliegos.

        Contrato reservado de acuerdo con la disposición adicional quinta del Real Decreto Legislativo 3/2011. La empresa candidata tiene que ser un centro especial de empleo o empresa de inserción legalmente constituida e inscrita conforme a la Ley 44/2007 de 13 de diciembre, para la regulación del régimen de las empresas de inserción así como la Ley 27/2022 de 20 de diciembre de medidas legislativas para regular las empresas de inserción sociolaboral.

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
        The contract is reserved to sheltered workshops and economic operators aiming at the social and professional integration of disabled or disadvantaged persons
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-07
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 10:00
      Place:

      Ajuntament d"Olivella. Casa de la Vila. Plaça Major s/n

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Via Laietana14
        Barcelona
        08003
        Spain
        Contact person: 08003
        Telephone: +34 938876200
        Internet address: https://tribunaldecontractes.gencat.cat/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Via Laietana, 14
        Barcelona
        08003
        Spain
        Contact person: 08003
        Telephone: +34 938876200
        Internet address: https://tribunaldecontractes.gencat.cat/
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Airport equipment.

    13-11-2023 Public road transport services.

    13-11-2023 Catheters.

    13-11-2023 Refuse and waste related services.

    13-11-2023 Insurance services.

    13-11-2023 Cleaning services of transport equipment.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru