Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Software programming and consultancy services (Испания - Тендер #48029813)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: SERVICIO MADRILEÑO DE SALUD
Номер конкурса: 48029813
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 18 793 712 (Российский рубль) Цена оригинальная: 318 384 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231207 23:59Regional or local Agency/OfficeContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      SERVICIO MADRILEÑO DE SALUD
      PASEO DE LA CASTELLANA, 280
      MADRID
      28046
      Spain
      Telephone: +34 914265372
      E-mail: licitacionescentralcompras@salud.madrid.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contratos-publicos.comunidad.madrid/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://gestiona5.madrid.org:8203/sap/bc/webdynpro/sap/zfrms_wd_le_003#
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local agency/office
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        “Sistema de prescripción de hábitos saludables y actividad física del Servicio Madrileño de Salud de la Comunidad de Madrid”

        Reference number: PA SER-45/2023 (A/SER-039259/2023)
      2. Main CPV code:
        72200000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        El objeto del contrato es el análisis, diseño, desarrollo, pruebas y puesta en marcha de un sistema informático de alcance comunitario que permita realizar el circuito completo de la prescripción de hábitos saludables y ejercicio físico. Se manejarán dos programas, uno que se ofrecerá desde la Atención Primaria del Sistema Público de Salud y otro desde la Red Hospitalaria.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 318 384.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        El objeto del contrato es el análisis, diseño, desarrollo, pruebas y puesta en marcha de un sistema informático de alcance comunitario que permita realizar el circuito completo de la prescripción de hábitos saludables y ejercicio físico. Se manejarán dos programas, uno que se ofrecerá desde la Atención Primaria del Sistema Público de Salud y otro desde la Red Hospitalaria.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: PROYECTO, METODOLOGÍA, FORMACIÓN Y EQUIPO TÉCNICO / Weighting: 30
        Price - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 318 384.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 4
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Proyecto 2023/000602Fondo MRR 2023/00105

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Los licitadores deberán presentar una declaración responsable (sobre 1) donde determinen claramente la línea de actuación dirigida a la implementación de medidas de tipo social, entre las establecidas en el punto 19 de la cláusula 1 del PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-07
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-09
      Local time: 10:00
      Place:

      Servicio Madrileño de Salud. Pº de la Castellana, 280. 28046 Madrid

      Information about authorised persons and opening procedure:

      - Previamente se abrirá la documentación del sobre 2: juicios de valor el 19/12/2023 10:00 horas

      De acuerdo al artículo 157.4 de la Ley 9/2017, al utilizarse medios electrónicos en la licitación no se realizará acto público. El resultado se publicará en el Portal de la Contratación.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      - Previamente se abrirá la documentación del sobre 2: juicios de valor el 19/12/2023 10:00 horas

      De acuerdo al artículo 157.4 de la Ley 9/2017, al utilizarse medios electrónicos en la licitación no se realizará acto público. El resultado se publicará en el Portal de la Contratación.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de la Contratación Pública
        Plaza Chamberí, 8
        Madrid
        28010
        Spain
        Contact person: 28010
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Recurso Especial en Materia de Contratación: de forma general, quince días hábiles contados a partir del siguiente a aquel en que se notifique o publique el acto impugnado. Y con las particularidades previstas en el art. 50 de la Ley 9/2017 , de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Recurso Especial en Materia de Contratación: de forma general, quince días hábiles contados a partir del siguiente a aquel en que se notifique o publique el acto impugnado. Y con las particularidades previstas en el art. 50 de la Ley 9/2017 , de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público

        Subdirección General de Contratación del Sermas
        Paseo de la Castellana, 280
        Madrid
        28046
        Spain
        Contact person: 28046
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru