Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


IT services: consulting, software development, Internet and support (Испания - Тендер #48029758)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Fundación Pública Andaluza Progreso y Salud
Номер конкурса: 48029758
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 24 240 739 (Российский рубль) Цена оригинальная: 410 662 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231211 14:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Fundación Pública Andaluza Progreso y Salud
      Avda. Américo Vespucio, Nº 15, Edificio S-2
      Sevilla
      41092
      Spain
      Telephone: +34 955040450
      E-mail: compras.fprogresoysalud@juntadeandalucia.es
      Fax: +34 955040457
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.ceh.junta-andalucia.es/haciendayadministracionpublica/apl/pdc_sirec/perfiles-licitaciones/detalle-perfil.jsf?perfilContratante=SYBS13
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: FUNDACIÓN PÚBLICA ANDALUZA
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        CONTRATACIÓN DE UNA PLATAFORMA PARA LA EXPLOTACIÓN Y VISUALIZACIÓN DE LA INFORMACIÓN QUE PROPORCIONA EL SISTEMA DE INFORMACIÓN DE VIGILANCIA EN SALUD PÚBLICA DE ANDALUCÍA (ARGOS-X) PARA LA FPS.

      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        CONTRATACIÓN DE UNA PLATAFORMA PARA LA EXPLOTACIÓN Y VISUALIZACIÓN DE LA INFORMACIÓN QUE PROPORCIONA EL SISTEMA DE INFORMACIÓN DE VIGILANCIA EN SALUD PÚBLICA DE ANDALUCÍA (ARGOS-X) PARA LA FUNDACIÓN PÚBLICA ANDALUZA PROGRESO Y SALUD M.P.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 410 662.38 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Instalaciones de la adjudicataria, aunque puede variar. Ver condiciones en PCAP.

      4. Description of the procurement:

        Contratación de una plataforma para la explotación y visualización de la información que proporciona el sistema de información de vigilancia en salud pública de Andalucía (ARGOS-X) para la Fundación Pública Andaluza Progreso y Salud M.P.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 410 662.38 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-01-02
        End: 2024-12-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        El Sistema de Información de Vigilancia en Salud Pública de Andalucía (ARGOS-X), será con cargo al presupuesto del Ministerio de Sanidad en el marco del Componente 18 “AUMENTO DE CAPACIDADES DE RESPUESTA ANTE CRISIS SANITARIAS” (C18.I3), del Plan de Recuperación, Transformación Y Resiliencia del Gobierno de España, en el ejercicio presupuestario 2022, siendo el porcentaje de financiación del 100%

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Las especificadas en el Pliego de Cláusulas Administrativas.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-13
      Local time: 09:00
      Place:

      APERTURA ARCHIVO ELECTRÓNICO Nº 1 DOCUMENTACIÓN ADMINISTRATIVA: 13/12/2023 A LAS 09:00 HORAS.

      APERTURA ARCHIVO ELECTRÓNICO Nº 2 CRITERIOS QUE DEPENDEN DE UN JUICIO DE VALOR O NO AUTOMÁTICOS: 13/12/2023 A LAS 10:00 HORAS.

      APERTURA ARCHIVO ELECTRÓNICO Nº 3 CRITERIOS RELATIVOS A LA APLICACIÓN DE FÓRMULAS O AUTOMÁTICOS: 20/12/2023 A LAS 09:00 HORAS.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales de la Junta de Andalucía
        CALLE BARCELONA Nº 4-6
        SEVILLA
        41001
        Spain
        Contact person: 41001
        Telephone: +34 671530856 /+34 671530853
        E-mail: comunicaciones.tarcja@juntadeandalucia.es
        Fax: +34 955515041
        Internet address: https://juntadeandalucia.es/organismos/economiahaciendayadministracionpublica/consejeria/adscritos/tarc/servicios/resoluciones.html
      2. Body responsible for mediation procedures
        Jurisdicción y competencia de los Juzgados y Tribunales de Sevilla (Espeña)
        SEVILLA
        Spain
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        El establecido en la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        El establecido en la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Topographical services.

    13-11-2023 Anti-virus software package.

    13-11-2023 Heating oil.

    13-11-2023 Alarm-monitoring services.

    13-11-2023 Firefighting vehicles.

    13-11-2023 Public-service buses.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru