Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Refuse collection services (Испания - Тендер #46432500)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Fuente el Saz de Jarama
Номер конкурса: 46432500
Дата публикации: 26-09-2023
Сумма контракта: 271 240 952 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 595 089 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231026 14:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Fuente el Saz de Jarama
      Pza. de la Villa nº 1
      Fuente el Saz de Jarama
      28140
      Spain
      Telephone: +34 916200003
      E-mail: contratacion@ayuntamientofuentelsaz.com
      Fax: +34 916200086
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=x30czeNUpSSOUi78BmzhOQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Realización de los servicios de recogida y transporte de residuos urbanos de origen doméstico o asimilable, recogida selectiva de envases ligeros, papel-cartón y gestión del punto limpio, así como otros servicios complementarios en el término municipal de Fuente el Saz. Se excluye la prestación del servicio de recogida selectiva de vidrio.

        Reference number: CO03/2023
      2. Main CPV code:
        90511000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Procedimiento Abierto Armonizado

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 595 089.36 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        44613700, 44613800, 90511100, 90511200, 90511300, 90511400, 90512000, 90513200
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Varios Puntos de recogida de residuosPZA. DE LA VILLA Nº 1. FUENTE EL SAZ DE JARAMA. 28140

      4. Description of the procurement:

        Procedimiento Abierto Armonizado

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: PROYECTO TÉCNICO- Medios Humanos , mecánicos y materiales / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: PROYECTO TÉCNICO- Organización y control del servicio / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: PROYECTO TÉCNICO- Servicio recogida de residuos / Weighting: 25
        Cost criterion - Weighting: 12
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 3
        Cost criterion - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 595 089.36 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Titulos habilitantes: Según lo señalado en la cláusula 4.5. del PCA

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: Según lo estipulado en la cláusula 25 3 del PCA

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-26
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-30
      Local time: 12:12
      Place:

      AYUNTAMIENTO

      Datos de Dirección:

      Calle: PZA. DE LA VILLA N 1

      CP: 28140

      Población: FUENTE EL SAZ DE JARAMA

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: Via telemática Se pondrá a disposición de los licitadores el enlace para acceder a la misma

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción: Via telemática Se pondrá a disposición de los licitadores el enlace para acceder a la misma

    4. Procedures for review
      1. Review body
        AYUNTAMIENTO FUENTE EL SAZ
        PZA. DE LA VILLA Nº 1
        FUENTE EL SAZ DE JARAMA
        28140
        Spain
        Contact person: 28140
        Telephone: +34 916200003
        E-mail: oacer@ayuntamientofuentelsaz.com
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        AYUNTAMIENTO DE FUENTE EL SAZ DE JARAMA
        PZA DE LA VILLA Nº 1
        FUENTE EL SAZ DE JARAMA
        28140
        Spain
        Contact person: 28140
        Telephone: +34 916200003
        E-mail: oacer@ayuntamientofuentelsaz.com
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru