Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Repair and maintenance services of pumps, valves, taps and metal containers (Испания - Тендер #46040865)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gerencia del Área de Salud de Coria
Номер конкурса: 46040865
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 98 553 653 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 669 596 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231010 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gerencia del Área de Salud de Coria
      Calle Cervantes, 75
      Coria
      10800
      Spain
      Telephone: +34 927149202
      E-mail: uca.coria@salud-juntaex.es
      Fax: +34 927149210
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=0gKlf6hmpeQUqXM96WStVA%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        “Contrato de Servicios de Mantenimiento integral de edificios, instalaciones, equipamientos y mobiliario general del Hospital Ciudad de Coria, con reinversión en avances tecnológicos o en equipamiento y con inclusión de condiciones de carácter sociolaborales y medioambientales”.

        Reference number: CSE/06/1123037198/23/PA
      2. Main CPV code:
        50510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Según lo previsto en el artículo 116 de la Ley 9/2017, la adjudicación se realizará mediante tramitación ordinaria, utilizando el PROCEDIMIENTO ABIERTO previsto en el artículo 156 a 158 del de la Ley 9/2017, al considerarse que existe una pluralidad de empresas que prestan este tipo de servicios, que cumplen los requisitos exigidos en el expediente y que por lo tanto podrán licitar en el procedimiento quedando excluida toda negociación con los licitadores.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 669 596.20 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45261220, 45261900, 45262500, 45262650, 50532000, 50711000, 50720000, 50721000, 50730000, 90920000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        AULA DEL HOSPITAL CIUDAD DE CORIACervantes, 75. CORIA. 10800

      4. Description of the procurement:

        Según lo previsto en el artículo 116 de la Ley 9/2017, la adjudicación se realizará mediante tramitación ordinaria, utilizando el PROCEDIMIENTO ABIERTO previsto en el artículo 156 a 158 del de la Ley 9/2017, al considerarse que existe una pluralidad de empresas que prestan este tipo de servicios, que cumplen los requisitos exigidos en el expediente y que por lo tanto podrán licitar en el procedimiento quedando excluida toda negociación con los licitadores.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 8
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 4
        Cost criterion - Weighting: 1
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 60
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 669 596.20 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Se prevé la posibilidad de una prórroga de 12 meses, plazo durante el cual está prevista la preparación, licitación y adjudicación de un nuevo contrato

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Ejecución del contrato 24 mesesPrórroga del contrato 12 mesestotal : 36 meses

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Otros

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: El contratista estará obligado al cumplimiento de las disposiciones legales y reglamentarias en vigor en materia laboral, de seguridad social y salud en el trabajo de las personas trabajadoras vinculadas a la ejecución del contrato

        Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos. Descripción: Obligación del contratista de someterse a la normativa nacional y de la Unión Europea en materia de protección de datos

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: el adjudicatario se responsabiliza de realizar una recogida selectiva de los residuos que genere con su actividad durante la ejecución del contrato

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-10
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-11
      Local time: 12:00
      Place:

      Hospital Ciudad de Coria

      Datos de Dirección:

      Calle: CALLE CERVANTES, 75

      CP: 10800

      Población: CORIA

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Hospital Ciudad de Coria
        C/ Cervantes, 75
        CORIA
        10800
        Spain
        Contact person: 10800
        Telephone: +034 927149202
        E-mail: uca.coria@salud-juntaex.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru