Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Printed stationery except forms (Испания - Тендер #45785855)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: DELEGACIÓN TERRITORIAL DE JUSTICIA ADM. LOCAL Y FUNCIÓN PÚBLICA SEVILLA
Номер конкурса: 45785855
Дата публикации: 05-09-2023
Сумма контракта: 20 684 334 (Российский рубль) Цена оригинальная: 350 413 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023083120230918 20:30Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      DELEGACIÓN TERRITORIAL DE JUSTICIA ADM. LOCAL Y FUNCIÓN PÚBLICA SEVILLA
      PLAZA DE LA CONTRATACIÓN, 3
      SEVILLA
      41071
      Spain
      Telephone: +34 600156768
      E-mail: contratacion.sevilla.cjalfp@juntadeandalucia.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaadministracionlocalyfuncionpublica/consejeria/delegaciones/sevilla.html
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SUMINISTRO DE MATERIAL DE IMPRENTA A LOS ÓRGANOS JUDICIALES DE SEVILLA Y PROVINCIA

        Reference number: CONTR 2023/481716
      2. Main CPV code:
        30199700
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        El objeto del contrato es el suministro de material de imprenta como sobres, carpetas, sellos de caucho y otro material que precisa de manufactura de impresión personalizada para cada órgano judicial peticionario etc.,

        para los Órganos Judiciales de Sevilla y Provincia

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 350 413.22 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        30192000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Sevilla y provincia

      4. Description of the procurement:

        El suministro del material de imprenta a los órganos judiciales de Sevilla capital y provincia: Proveer a los distintos órganos judiciales de Sevilla y provincia de material de imprenta como sobres, carpetas, sellos de caucho y otro material que precisa de manufactura de impresión personalizada para cada uno de estos órganos judiciales peticionario etc., tanto de Sevilla capital como Provincia.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 350 413.22 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Las mismas condiciones que el contrato original.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        No procede

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        El contratista deberá aportar Certificación ambiental sobre la obtención del papel de elaboración de los sobres.

        Certificaciones ambientales admitidas:

        Estar certificado en la norma ISO 9001 de Gestión de la Calidad

        Estar certificado en la norma ISO 14001 de Gestión Medioambiental

        Certificación de la cadena de custodia FSC-STD-40-004

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-18
      Local time: 20:30
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-20
      Local time: 12:00
      Place:

      Sala de junta de la sede de la Delegación de Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla, plaza de la Contratación, 3

      Information about authorised persons and opening procedure:

      La Mesa de Contratación de la Delegación Territorial de Justicia, Administración Local y Función Pública en Sevilla examinará la documentación de los sobres presentados por las licitadoras.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      en el 2027

    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      La Mesa de Contratación de la Delegación Territorial de Justicia, Administración Local y Función Pública en Sevilla examinará la documentación de los sobres presentados por las licitadoras.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVOS DE RECURSOS CONTRACTUALES
        CALLE BARCELON NUM. 4-6
        SEVILLA
        41001
        Spain
        Contact person: 41001
        Telephone: +34 671530856
        E-mail: tarcja@juntadeandalucia.es
        Internet address: www.juntadeandalucia.es/organismos/tarc.html
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-08-31

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru