Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Firefighting, rescue and safety equipment (Испания - Тендер #45263437)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Jefatura de Asuntos Económicos del Mando de Apoyo Logístico
Номер конкурса: 45263437
Дата публикации: 22-08-2023
Сумма контракта: 14 234 591 (Российский рубль) Цена оригинальная: 241 148 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023081720230906 15:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderDefence01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Jefatura de Asuntos Económicos del Mando de Apoyo Logístico
      C/ Prim 4-6
      Madrid
      28071
      Spain
      Telephone: +34 917803422
      E-mail: jaemale@mde.es
      Fax: +34 917803422
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=5yvT8j3VsxuHCIsjvJ3rhQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Defence
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Adquisición lote de excarcelación.

        Reference number: 2023/ETHC00037/00000119E
      2. Main CPV code:
        35110000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Descripción de los bienes o servicios a adquirir: Adquisición lote de excarcelación, estableciéndose los lotes siguientes:Lote 1: PCMMI. Adquisición de sistema modular ligero excarcelaciónLote 2: PCMMI. Adquisición herramienta combinada de excarcelación

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 241 148.30 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        PCMMI. Adquisición de sistema modular ligero excarcelación

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        35110000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        PCMMI. Adquisición de sistema modular ligero excarcelación

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 85
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 196 148.30 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-08-18
        End: 2023-11-30
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        PCMMI. Adquisición herramienta combinada de excarcelación.

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        35110000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        PCMMI. Adquisición herramienta combinada de excarcelación.

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 85
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 45 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-08-18
        End: 2023-11-30
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        Preferencia para empresas con trabajadores con discapacidad

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Por razones de interés público, y con objeto de acelerar la adjudicación, para poder celebrar el contrato lo antes posible, dado que se trata de necesidad inaplazable, y al amparo del artículo 119 de la Ley 9/2017, de 8 de Noviembre, de Contratos del Sector Público (BOE 272, de 9/11/2017).

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-06
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-20
      Local time: 11:00
      Place:

      MESA DE CONTRATACIÓN DEL ET (MECONET)

      Datos de Dirección:

      Calle: PRIM, 6

      CP: 28071

      Población: MADRID

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón 38, planta 8ª
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-08-17

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-08-2023 Holiday centre and holiday home services.

    22-08-2023 Sewer survey services.

    22-08-2023 Residential nursing care services.

    22-08-2023 Construction work for school buildings.

    22-08-2023 Health insurance services.

    22-08-2023 Health and safety services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru